Siesta Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg trener boksing 3 ganger i uken. Så ønsker jeg i tillegg å starte med styrketrening. Jeg har drevet på med boksing i 6 mnd. Og jeg har tidligere trent litt styrke, blandt annet da jeg var i militæret. Jeg trener boksing i 2t på mandager, 1.5t på onsdager og 1.5t på fredager. Det er en del styrketrening i løpet av disse timene, men det er for det meste bare øvelser som push-ups, situps i mange varianter, spensthopp og andre like øvelser. Jeg ønsker hovedsaklig å trene overkroppen 2 ganger i uken. Tror bena får nok trening av boksingen inntilvidre. Det er heller ikke noe styrketrening med boksingen på fredagene. Jeg vurderer å starte med kreatin og proteintillskudd. Jeg har nokså bra kontroll på kostholdet fra før av. Har hørt at kreatin vil hjelpe en del på restitusjon hvis man trener ofte. Hvis det er mulig er planen 5 ganger i uken Er det i det hele tatt gjennomførbart. Btw jeg har så klart planer om å trene på treningstudio hvis noen lurte. Så hva tror dere? Takk for at dere giddet å lese den litt for lange posten min. Håper på noen svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå