Gå til innhold

Når kommer Halo 2 til Norge?


ostenxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Bungies Halo 2 FAQ:

 

"Q: When is Halo 2 coming out?

 

A: Bungie has always stood by our policy of not giving out release dates for any of our titles. To put it simply, Halo 2 will be done when it's done. We're all as eager as you to get our hands on this amazing game but perfection takes time.

 

For now, Matt has already confirmed that the Summer 2003 dates being shown on various retail websites are definitely not accurate. When we do have a solid release date, we will post it here on Bungie.net. Until then, any Halo 2 release dates you hear should be considered extremely unreliable."

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at ikke vi ser Halo2 før til neste år. Det er det jeg også håper. At dem tar seg bedre tid med dette, og fikser alt det som måtte være ubruklig med det første. Utsetelser er bra, for da ser vi ofta at et produkt blir mye bedre, selvom det innebærer at vi må vente lenger.

Lenke til kommentar

Jeg har runna alle bretta på Halo 1 på alle vanskelighetsgradene hundre ganger, men blir likevel ikke lei. Det er det mest geniale spillet noensinne laget. Alt er perfekt!

 

Gleder meg noe sinnsykt til Halo 2. Traileren er helt nervepirrende. Jeg blir nesten overlykkelig og besvimer når jeg ser Master Chief hoppe ut av skipet... :D

 

Håper oppfølgeren blir like holdbar! Halo 1 er jo som en boks snurring! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...