ostenxx Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Vet noen når spillet kommer hit til landet? Er "litt" lei av forgjengeren nå! Må ha noe nytt å bryne meg på og hittill er det ikke mange spill utenom dette som har fanget min interesse! Øystein Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det kommer i tredje kvartale i 2003 Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kommer rundt jul 2003. For å korte ned ventetiden kan du spille andre spill som f.eks Timesplitters 2 Splinter Cell ++ Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Her på tothegame.com står det at både US og EU releasen er 28. November, så da stemmer vel det... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 HAr sett bilder av det, spiller man halo 2 som i splinter cell, eller er bildene fra en video? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Her på tothegame.com står det at både US og EU releasen er 28. November, så da stemmer vel det... Husk klypen med salt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 det var nok fra en video, det er fortsatt 1st person det går på Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fra Bungies Halo 2 FAQ: "Q: When is Halo 2 coming out? A: Bungie has always stood by our policy of not giving out release dates for any of our titles. To put it simply, Halo 2 will be done when it's done. We're all as eager as you to get our hands on this amazing game but perfection takes time. For now, Matt has already confirmed that the Summer 2003 dates being shown on various retail websites are definitely not accurate. When we do have a solid release date, we will post it here on Bungie.net. Until then, any Halo 2 release dates you hear should be considered extremely unreliable." Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Halo 1 blei jo utsatt hundrevis av ganga, håpe ikke det skjer med Halo 2, men man vet jo aldri Halo 2, Star Wars (galaxies og Knights of the old Republic) og Fable blir nok de største spillene i år Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Halo 2, Star Wars (galaxies og Knights of the old Republic) og Fable blir nok de største spillene i år Ikke glem Deus Ex: Invisible War... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg er ganske sikker på at ikke vi ser Halo2 før til neste år. Det er det jeg også håper. At dem tar seg bedre tid med dette, og fikser alt det som måtte være ubruklig med det første. Utsetelser er bra, for da ser vi ofta at et produkt blir mye bedre, selvom det innebærer at vi må vente lenger. Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hehe....gler meg noe sinnsykt på Halo 2 jeg også men det haster ikke for min del. Det er så mange andre bra spill på X-BOX som jeg ikke har fått kjøpt ennå og dessuten er jeg ikke lei av Halo 1 heller så. Får prøve å runne det på legendary snart. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har runna alle bretta på Halo 1 på alle vanskelighetsgradene hundre ganger, men blir likevel ikke lei. Det er det mest geniale spillet noensinne laget. Alt er perfekt! Gleder meg noe sinnsykt til Halo 2. Traileren er helt nervepirrende. Jeg blir nesten overlykkelig og besvimer når jeg ser Master Chief hoppe ut av skipet... Håper oppfølgeren blir like holdbar! Halo 1 er jo som en boks snurring! :wink: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.penny-arcade.com/view.php3?date...001-11-28&res=l Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Her på tothegame.com står det at både US og EU releasen er 28. November, så da stemmer vel det... Husk klypen med salt. Hehe... Skal huske det til neste gang... Ca rundt juletider da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå