wolfen2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg leste til øyet ble stort og vått i slutten av november ang. hovedkort og skjermkort, men 8800gt skjermkort var jo ikke å få tak i mer. Alt var utsolgt.. men her er det jeg kom frem til da : Valget ble ABIT IP35 PRO, P35, Socket-775, ATX, Silent Otes2, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 (IP35 PRO) og som skjermkort valgte jeg CLUB 3D GF 8800GT 512MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI TV RETAIL IN (CGNX-G882DD). Så mitt stor spørsmål. ER det kommet noe bedre i ca samme prisklasse ang. hovedkort.. Skjermkortet er vel fremdeles up 2 date eller er Club3d ett dårlig valg...SLI blir ikke aktuelt? Som dere ser så er dette mid-range saker og det holder for meg, trenger ikke de ekstra "fps" som toppsaker gir allikevel, synes det flyter bra for det. NB: jeg skal bruke det til spill først og fremst når det gjelder ytelsekrav.. og jeg liker å overklokke sånn heelt enkelt.. er ikke blant extremgutta når det gjelder sånt. Jeg har kingston hyperx 7200 brikker 2x1gb. og Corsair 620W psu fra før. Endret 10. januar 2008 av wolfen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå