Shoegazer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Kjøpte akkurat denne tvn hos komplett.no og er sånn passe fornøyd, kan jo ikke vente så alt for mye til den prisen. Men så til spørsmålet mitt: leste litt på nettet og på komplett og der sa en dame at denne tvn ikke var en orginal samsung tv, mer bare en fake med fint design. Så sjekket jeg opp samsung sin hjemmeside, det fant jeg heller ikke denne tvn. kan noen forklare dette? takk for svar Endret 9. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) fant ut av det selv, sendte mail til samsung. den blir bare ikke solgt så mye i europa og var derfor ikke på den offisielle nordiske siden. men den er her: http://av.samsung.de/produkte/detail2_main...d5-47cca76c80c9 Endret 10. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Aela Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ringte å spurte selv ang. akkurat dette etter jeg hadde sett noen kommentarer på diverse fora om at den var fake osv, at det bare var en etterlingning. Dette hadde jeg VELDIG hardt for å tro var sant. (siden de fleste store kjeder har denne tv'n) Stemmer som du sier, den er ikke på den offisielle Samsung Norge siden, fordi de ikke selger veldig mye av den i norge (Noe som jeg stusser litt på igjen, siden de fleste store Norske kjeder har den ) Uansett, det er EKTE Samsung tv Endret 10. januar 2008 av Aela Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ringte å spurte selv ang. akkurat dette etter jeg hadde sett noen kommentarer på diverse fora om at den var fake osv, at det bare var en etterlingning. Dette hadde jeg VELDIG hardt for å tro var sant. (siden de fleste store kjeder har denne tv'n) Stemmer som du sier, den er ikke på den offisielle Samsung Norge siden, fordi de ikke selger veldig mye av den i norge (Noe som jeg stusser litt på igjen, siden de fleste store Norske kjeder har den ) Uansett, det er EKTE Samsung tv jeg trodde egentlig aldri at det var en fake, siden mange av de store kjedene selger det..men synes bare det var et eller annet mystefistisk. men uansett fint å få det bekreftet:) Lenke til kommentar
kristo86 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Recently (2007), a large number of consumers are complaining to Samsung Electronics after they found out that some LCD TVs, PC monitors and laptops they have bought under the Samsung name are actually built on mostly inferior Taiwan and China-made LCD panels. Several Samsung LCD tv and monitor models, including the 20-inch XL20 model and the LE32R8 LCD tv, are built on non-Samsung panels either because the company does not produce that specific size, or because it is more affordable <--- tatt fra wikipedia, har også hørt mange andre steder at det faktisk er en "fake" + er mange funksoner på den som faktisk ikke funker, noe det burde på en samsung tv... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 har nå hatt den noen uker og har ikke hatt noen problemer eller liknende. fikk jo epost fra samsung og de bekreftet at den var ekte.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) har nå hatt den noen uker og har ikke hatt noen problemer eller liknende. fikk jo epost fra samsung og de bekreftet at den var ekte.. Men når de mener "ekte", så tenker de på at, ja, det er de som har gitt den ut. De har satt logoen sin på panelet, og fikset på instillingene. Jeg tar opp denne litt gamle tråden fordi jeg har slitt så mye med hvorfor denne tv-en ikke støtter den oppløsningen den er gitt til å støtte, og etter litt reseach har oppdaget at det sies at panelet faktisk ikke er laget av Samsung selv. Altså at den er fake. Mest trolig et Tatung -panel med Samsung -logo på. Har du testet å koble til en PC til tv-en og kjørt 1366x768 i oppløsning? Med VGA-kabel så får jeg faktisk kjørt 1360x768 i oppløsning helt uten problemer fra laptopen, noe som faktisk er oppgitt at den skal støtte, men skal jeg bruke DVI -> HDMI så nekter tv-en på disse oppløsningene, og skjermkortet mitt avleser at den native oppløsningen på tv-en min er på kun 1280x720. Jeg har prøvd både NVidia driveren og Powerstrip for å tvinge tv-en til oppløsningen, men tv-en NEKTER. "Mode not supported" Er det noen som får 768p oppløsning på HDMI -inngangen? Endret 23. mars 2008 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå