Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har dere tent på uvanlige ting?

Gjest gutttttt

Anbefalte innlegg

Gjest gutttttt

Hormoner har vært et helvete for meg...

Har opplevd at jeg var helt forferdelig kåt på noe...

Og når jeg hadde kommet, angret jeg helt utrolig mye. :(

Men så fikk jeg kjæreste, og livet mitt ble helt forandret på alle måter. :)

Heldigvis.

Men jeg tenker fortsatt på de tidene i livet... Var en ensom runker med det folk ville sett på som ganske syke tanker...

Glad det er over, men klarer ikke å glemme det...

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel det når jeg var litt yngre, vil helst ikke nevne hva, men jeg kjenner meg igjen. Tenkte lissom ikke på det før jeg så denne tråden da, så jeg vet ikke om jeg bør takke deg eller bare være irritert over at jeg gikk inn på denne tråden xD

Lenke til kommentar

Trådstarter er ikke spesielt konkret i hva han mener med "uvanlige ting", eller hva han selv angret på å ha blitt kåt av. Synes godt han kunne vært litt mer opplysende, spesielt fordi han poster som Gjest. Det blir derfor vanskelig å svare på spørsmålet - man kan bare gjette seg til hva som evt. skulle passe inn i kategorien "uvanlig".

"Syke tanker" er enda mer fjernt og loddent begrep, synes jeg. Det som er sykt for en person, kan være helt kosher for en annen.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jeg tror mange er gjennom mange "rare" tanker når man er i den mest "hormonelle" alderen, egentlig.

Det er ganske vanlig å finne ut hva slags tenningsmønster man har og slikt. Uansett synes jeg ikke tanker i seg selv er noe å skamme seg over. Ingen kan ta fra deg tanker og fantasier, og heller ikke straffe deg for det. Så lenge du ikke gjør noe som er fælt overfor andre mennesker (eller dyr), så er det ikke så mye å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...