Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 8.7 innlegg pr. dag vil jeg si er godt gjort! I morgen har forresten herr Olsen vært medlem i 2 år! Godt noen følger med Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 det er ekstremt lite spam på foumet da. og mestepoarten av det skjer på OT delen der man ikke får poster i post telleren Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvor mange andre er det som har 6000 poster? (Raskt søk ga meg 98 personer som har 6000 poster eller mer. Men kan det stemme i det hele tatt?) Det stemmer, men talet tek vel ikkje hensyn til OT, so det reelle talet (OT inkludert) kan nok vere høgare. Endret 27. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 det er ekstremt lite spam på foumet da. og mestepoarten av det skjer på OT delen der man ikke får poster i post telleren Tja, er vel både og det. I alle fall bra at OT-baren ikke teller i innleggstelleren - da hadde det vært risiko for mye søpleposter og chatting... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Forumets store taper er uansett WOW forumet... ikke annet en spam hele det forumet... "haha, jeg har 10.000poster" "Hvor mange er fra wow forumet?" "9.999" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå