Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ønsker å stå i bedriftsøkonomi til sommeren


Anbefalte innlegg

Jeg har kastet meg inn i noen jeg kanskje ikke burde ha gjort. Til sommeren skal jeg opp i eksamen i BØ som privatist og har nylig begynt å titt ei boka. Da spør jeg, hvis jeg ønsker meg stå karakter, altså en 2 er det noe spesifikk jeg kan lese på eller må jeg gjennom alt i den kvalmende boka med sine 12 kapittler.

 

Nå håper jeg på svar, ettersom at jeg ikke kan stryke til sommeren på grunn av dette. Da mister jeg et års utdanning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om eg ikkje tar heilt feil er opplæringa i Bedøk delt inn i "rom", istadanfor "oppbygging" slik som i mattematikk. Dvs. i praksis treng du ikkje å kunne alle grunnbegrepa for å klare meir avanserte ting, sjølv om du eigentleg burde gå nøye gjennom heile boka. Hadde eg vore i din situasjon ville eg ha lest kvart kapittel, og gjort dei medfølgjande oppgåvene.

 

Det er alltid noko som er viktigare enn andre ting. No hugsar eg ikkje kva dei spesielle kapitla handla om, men her er i alle fall ein liten peikepinn på kva du i MINSTE grad bør kunne.

 

Kapitla om regnskap er viktige. Gjer alle oppgåvene her (spør om du treng ferdigmodellar). Kapitlet om "produksjonsfaktorar og kostnader" er viktig å kunne om du skal forstå dei andre kapitla. Kapitlet "utrekning av lønsemd" er ganske viktig, og det same er kapitlet om "budsjettering". Litt mindre viktig er kapitla om "etikk" og "organisasjonar, leiing og personalutvikling". Men det er vanleg å få eit spørsmål om dei på eksamen, men dei er lettare å gjette til seg svaret på.

 

Gå på www.udir.no og bla deg fram til eksamensoppgåvene for privatisteksamen i BØ. Løys oppgåvene der, og sjekk med fasit osv.

 

Er det noko meir så berre spør.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sjølv hatt eksamen i 3BØ og kan vel i grunn skrive under på alt det som Aspic sa.

Dette MÅ du kunne:

- sette opp regneskap

- forskjellige kalkyler

- inntekter/kostnadar

- sette opp budsjett

 

Dette bør du kunne:

- markedsføring

- organisasjonsamansetning

- etikk

 

Du bør i alle fall læra deg sette opp regneskap og budsjett. Rekna ut kalkyler, sjølvkost og sånt. Variable og faste kostnadar. Produksjonsavhengigekostnadar og faste kostnadar.

+++

 

Lykke til!

Berre spør meir om da er noko !:)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...