mirene Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei...jeg har fått dette FÆLE viruset på maskinen. Saken er at det blir informert at det ikke kan infisere XP. Stemmer dette ?? Jeg har søkt maskinen med norton og den finner 5 infiserte filer..men klarer ikke å slette/isolere disse. Jeg får heller ikke fjernet viruset med KILL_CHI programmet Når jeg prøver å oppdatere norton,så stopper den under instalasjonen av oppdateringen. VIRUSADVARSEL kommer opp og det står "norton antivirus har oppdaget et virus på datamaskinen. C.progra~felles~symant~~virus...0000nav.tmp Virusnavn: W95.CIH Utført handling : Kan ikke reparere denne fileen Kan noen hjelpe meg med dette problemet...please :smile: Om jeg prøver å fjerne på feil måte..eller eventuelt hva jeg kan gjøre for å fikse problemet. Vennlig hilsen Mirene Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei du finner det du trenger her http://securityresponse.symantec.com/avcen...tools.list.html Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Formater pcen. Det er det lureste... Lenke til kommentar
mirene Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg får jo ikke fjernet viruset med W95.CIH programmet les innlegget mitt igjen og gi meg eventuelt svar på hvordan jeg skal få fjernet det...eller om jeg har gjort noe galt,når jeg prøver å fjerne viruset PS : jeg formaterer IKKE over 300 GB !!!! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg har ikke hatt noen problemer med det viruset siden 93 94 husker det var vrient, husker ikke losningen, men en oppdatert norten klarer sikker brasene, hvis ikke sok paa google.com Lenke til kommentar
sirriusix Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Grunnen til at du ikke får fjernet virusinfiserte filer er fordi filene er i bruk, hvis du ikke har kunnskapen til å stoppe de prosesser som holder filene er det beste du kan gjøre å formatere, ikke alle partitioner, men den du kjører systemet fra. Innstalerer Windows fra scratch og innstalere antivirus uten å ha accesert de andre partitionene som kan være infiserte. Dermed kjører du antivirusprogrammet og fjerner virusene. Det finnes bedre måter å fjerne virus på, men jeg har sett alfor mange slite med maskinene sine etter virusfjerning til at jeg vil anbefale disse metodene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg får jo ikke fjernet viruset med W95.CIH programmet les innlegget mitt igjen og gi meg eventuelt svar på hvordan jeg skal få fjernet det...eller om jeg har gjort noe galt,når jeg prøver å fjerne viruset PS : jeg formaterer IKKE over 300 GB !!!! Det kan bli følgene om du ikke klarer å fjerne virusene på noen annen måte, da må du formatere. Men du trenger ikke formatere alle partisjonene bare c. Det du kan prøve på er å starte i sikker mode, så kan du prøve å fjerne virusene den veien. Er ikke noen programer og drivere som kjører da? Prøv om det går, har aldri hatt virus på min pc eg så eg er ikke 100% sikker om det går ann på den måten. Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Apropos chernobyl-viruset.. Hva er den magiske datoen? Nærmer det seg? :o Kjøre en full scan dagen før... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Instaler windows på en annen disk. Boot opp med denne og kjør antivirus fra den disken. Da skal du få slettetisolert de infiserte filene siden de ikke er i bruk. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Apropos chernobyl-viruset.. Hva er den magiske datoen? Nærmer det seg? :o Kjøre en full scan dagen før... Det er visst 26. April. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Apropos chernobyl-viruset.. Hva er den magiske datoen? Nærmer det seg? :o Kjøre en full scan dagen før... Det er visst 26. April. og den 26. April føcker den biosen...var det ikke slik? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Apropos chernobyl-viruset.. Hva er den magiske datoen? Nærmer det seg? :o Kjøre en full scan dagen før... Det er visst 26. April. og den 26. April føcker den biosen...var det ikke slik? Yup. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Lurer på når 11. september viruset kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå