ukjentbruker Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har nå lenge sittet og prøvd å fjerne "What U hear" da dette er svært irriterende når jeg sitter i vt og selv når jeg bruker windows sitt program for lydinnspilling. Jeg har et Creative Audigy 2, og har i deaktivert innstillingene for "What U hear", men det vil rett og slett ikke gå sinn vei. Det virker som det ikke blir 100% dempet. Se vedlegg. Er så forbannet at jeg er på nippet til å formatere. Er det noen plass man kan deaktivere hele funksjonen fra driverne? Endret 9. januar 2008 av Sirhaavard Lenke til kommentar
reKa:P Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gjør som vist på bildet! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Gjør som vist på bildet! Var dessverre allerede gjort. Skjønner ikke hva som kan være feil. Lenke til kommentar
reKa:P Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 merkelig, da skjønner ikke jeg hva det kan være, sry for at jeg ikke kunne være til noe hjelp Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 merkelig, da skjønner ikke jeg hva det kan være, sry for at jeg ikke kunne være til noe hjelp Ikke noe problem. Virker som det er en liten filleting jeg har oversett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå