Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan en si til jenter som sier de er tykk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min variant var å ta spørsmålet dønn på alvor til det latterlige. Spurte henne om hun kunne stille seg på gulvet og la meg få en skikkelig kikk, gikk rundt henne og målte henne opp og ned med blikket, sa mye "hmmm" og sånn. Lenge. For så å rive henne inn på soverommet og VISE henne hva jeg mente istedenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Mistah Psych

Det antakeligvis psykologisk optimale svaret (om noe slikt eksisterer), vil nok være å først fortelle at hun ikke er tykk, og da mener jeg virkelig forklare hvorfor ikke (så lenge det er det du faktisk mener, hvis ikke kan du bli tatt i løgn). Er dette derimot ikke godt nok for henne, kan du eksempelvis si noe sånt som: "Vel, _jeg_ syns du er verdens vakreste samma f**n hva du mener, men hvis du virkelig ikke er fornøyd med deg selv, av årsåker jeg ærligtalt ikke skjønner, så vil det nok alltid øke selvtilliten og selvbildet ditt om du begynner å trene litt, spise litt sunt osv. for å i det hele tatt _føle_ deg bedre. Det er nemlig vitenskapelig bevist at trening øker trivsel, senker stress osv. osv." Og legg for all del til på slutten: "Men for meg er dette ikke nødvendig, da du er herlig, baby. Så jeg sier det kun for å gi deg en objektiv mening du selv får finne ut om du trenger å ta stilling til." Eller noe i den duren. Lykke til!

 

P'z

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...