Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Problemet er at hvis hun virkelig syns hun er tjukk (og kanskje er litt blubbete), og du insisterer på at hun ikke er det, tror hun ikke på deg. Hun VET jo hun er tjukkere enn de tynne modellene. "Så hvorfor kan du ikke bare si det istedet for å fornekte det?" Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 eller du kan si: Hvis du slutter å klage på vekta di så skal du få den heftigste sexen i din villeste fantasi! Lololo Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 eller du kan si: Hvis du slutter å klage på vekta di så skal du få den heftigste sexen i din villeste fantasi! Lololo If it only worked Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) "Viss jeg får kukken min inni rompa di uten at flesket stopper det så er du ok!" Edit Skriveleif Endret 10. januar 2008 av Skalle Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) "Nei, nå må du gi deg!" kan du si med et rart blikk til henne. Endret 11. januar 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denial.Denial.Denial. Kaller man dama feit glemmer hun det aldri Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Still baderomsvekta på +2 kg, så.. Lenke til kommentar
Toria Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Som jente må jeg innrømme at jeg klager en del over vekten min. Også forran kjæresten min. Han sier selvfølgelig ikke at jeg er feit eller noe sånt. Men han er ærlig og når jeg klager over at jeg har litt å ta i på feks magen så er han fult enig med meg men sier at det bare er søtt og mykt og godt å ta i.. Han liker ikke tynne jenter.. Han hjelper meg også med trening/kosthold og han vet at jeg vil gå ned i vekt/stamme opp kroppen litt for min egen selvtillits skyld. Jeg vil anbefale deg å være ærlig mot henne og støtte henne. Men dersom hun faktisk er helt perfekt (i dine øyne) så må du fortelle og ikke minst VISE at du setter pris på hver eneste del av kroppen hennes! Det burde styrke selvfølelsen hennes og da tror jeg ikke hun kommer til å klage så høyt lengre! =) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Liker han ikke tynne jenter? Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det som har funket best for meg er : jeg tenner ikke på feite jenter" og så suge\slikke litt på halsen og overbevise om at eg tenner på hun Eneste metoden som e bombesikker!!!! SVERGER Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 er de masete om det så sier jeg bare ja, også får de bli så furt som de føler for for alt jeg bryr meg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Liker han ikke tynne jenter? Que? Wtf? Hva faen? Hvor kom den fra? Er damen litt rundt, og klager over det, så ikke si at hun er tynn, lyving hjelper ikke. Du kan a) Spøke det bort: "Mye å ta i, mye i bli glad i", for å å så å brekke henne ned i sengen / holde rundt henne / gi henne ett kyss. b) si at hun kansje ikker er den tynneste på jord, men du bryr deg ikke om det, fordi du liker henne som hun er, klager hun enda, spørr om dere skal trene sammen. Endret 13. januar 2008 av J@cob Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fra posten over min kanskje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Liker han ikke tynne jenter? Hvem liker vel beinrangel du stikker deg på ribbena på hver gang du gir henne en klem? At man ikke liker TYNNE jenter, betyr ikke at man er en chubby chaser heller, men kanskje liker damer med en litt mer normal (og ikke for å glemme sunnere!) kropp enn 99% av motemodeller... edit: eller han er det, hva vet nå jeg Endret 13. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sliter med at dama klager på vekta si, klarer aldri å forandre hennes mening om det uansett hvor mye jeg sier at hun er helt normal(uten å lyve). Hvordan få henne til å få høyere selvtillit om slikt, vet hun har problem med at slekta hennes har vært veldig streng på henne om kroppsvikta. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bare svar: "Ja, men jeg liker litt blaute damer." Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Tror ikke det, når hun har så dårlig selvtillit pågrunn av at hun trur hun er tjukk. Pluss at da lyver jeg. Endret 13. februar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Si at du er med henne pga personligheten og ikke pga utseendet. Men pass samtidig på hva hun spiser slik at hun ikke blir bløtere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men det er ikke akkurat spørsmålet mitt, hun er langt ifra tjukk eller lignende. Problemet her er at hun tror hun er tjukk pågrunn av dritt hun har fått av familie, altså dårlig selvtillitt når det kommer til kroppen sin. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Men det er ikke akkurat spørsmålet mitt, hun er langt ifra tjukk eller lignende. Problemet her er at hun tror hun er tjukk pågrunn av dritt hun har fått av familie, altså dårlig selvtillitt når det kommer til kroppen sin. Bare si at du er da ikke av typen som er sammen med feite jenter. Du er kun ute etter den ypperste vare og det er derfor du er sammen med hu Dessverre et stort problem i verden for tia Endret 14. februar 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå