Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan en si til jenter som sier de er tykk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jente må jeg innrømme at jeg klager en del over vekten min. Også forran kjæresten min. Han sier selvfølgelig ikke at jeg er feit eller noe sånt. Men han er ærlig og når jeg klager over at jeg har litt å ta i på feks magen så er han fult enig med meg men sier at det bare er søtt og mykt og godt å ta i.. Han liker ikke tynne jenter.. Han hjelper meg også med trening/kosthold og han vet at jeg vil gå ned i vekt/stamme opp kroppen litt for min egen selvtillits skyld.

 

Jeg vil anbefale deg å være ærlig mot henne og støtte henne.

Men dersom hun faktisk er helt perfekt (i dine øyne) så må du fortelle og ikke minst VISE at du setter pris på hver eneste del av kroppen hennes! Det burde styrke selvfølelsen hennes og da tror jeg ikke hun kommer til å klage så høyt lengre! =)

Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic

Det som har funket best for meg er : jeg tenner ikke på feite jenter" og så suge\slikke litt på halsen

og overbevise om at eg tenner på hun :)

Eneste metoden som e bombesikker!!!! SVERGER

Lenke til kommentar
Liker han ikke tynne jenter?

 

Que?

Wtf?

Hva faen?

 

Hvor kom den fra? :p

 

Er damen litt rundt, og klager over det, så ikke si at hun er tynn, lyving hjelper ikke. Du kan

 

a) Spøke det bort: "Mye å ta i, mye i bli glad i", for å å så å brekke henne ned i sengen / holde rundt henne / gi henne ett kyss.

b) si at hun kansje ikker er den tynneste på jord, men du bryr deg ikke om det, fordi du liker henne som hun er, klager hun enda, spørr om dere skal trene sammen.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Liker han ikke tynne jenter?

 

Hvem liker vel beinrangel du stikker deg på ribbena på hver gang du gir henne en klem? At man ikke liker TYNNE jenter, betyr ikke at man er en chubby chaser heller, men kanskje liker damer med en litt mer normal (og ikke for å glemme sunnere!) kropp enn 99% av motemodeller...

 

 

edit: eller han er det, hva vet nå jeg ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Men det er ikke akkurat spørsmålet mitt, hun er langt ifra tjukk eller lignende. Problemet her er at hun tror hun er tjukk pågrunn av dritt hun har fått av familie, altså dårlig selvtillitt når det kommer til kroppen sin.

Bare si at du er da ikke av typen som er sammen med feite jenter. Du er kun ute etter den ypperste vare og det er derfor du er sammen med hu ;) Dessverre et stort problem i verden for tia :roll:

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...