Rodion Raskolnikov Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis man oppfinner en tidsreisemaskin, reiser tilbake i tid og har sex med en tidligere versjon av seg selv; er det: a) Homofili eller b) Original måte å runke på ? (PS: Sorry, hvis dette er feil subforum) Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er hvertfall bra narsissistisk Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Autofil = tenne på seg selv. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Narsissisme er bare bra da. BTW; er det mulig å "voldta" seg selv ved hjelp av tidsmaskinen? Jeg mener, det er jo deg selv du mishandler, det kan da ikke regnes som påtvunget? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, for noen tanker.. Kan ikke si jeg hadde blitt særs glad om jeg kom brasende inn døren for å voldta meg selv nå, akkurat Kanskje jeg skal begynne å pumpe jern som en gal så jeg kan forsvare meg sånn i tilfelle det skulle skje? Nei vent, det er kanskje lurest å bli svakere og svakere resten av livet.. Forresten, autofil=bilelsk. ferdig med den. Lenke til kommentar
Falstaff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er det bare jeg som ler av den egentlige betydningen til tv programmet autofil? for autofil er jo en som føler kjærlighet eller en seksuell dragning mot seg selv. Endret 9. januar 2008 av Falstaff Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kanskje jeg skal begynne å pumpe jern som en gal så jeg kan forsvare meg sånn i tilfelle det skulle skje?Nei vent, det er kanskje lurest å bli svakere og svakere resten av livet.. Ville heller satset på å bli svakere, det ville mest sannsynlig fortsatt slik fremover slik at den fremtidige versjonen av deg selv er svakere enn deg. Forresten er det vel ingen dårlig idé å gå med analt kystbelte. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ser det som et tegn på at man vil ut av skapet, men det krever tydeligvis veldig mye ettersom man må bygge en tidsmaskin. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor skulle det hjelpe? Du har jo nøkkelen uansett Strømmen gikk i huset her nå forresten, var bare borte i 2 sekunder, men fikk en smule panikk da ja. Skumle greier vi snakker om, og at strømmen går slik som det kan jo være et resultat av en tidsmaskin som går inn for landing Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 haha, ja, alltidrett. sett Deja Vu ? syke syke tanker dere har her inne av og til hvis jeg hadde reist tilbake i tid, hadde ikke meg selv vært det første offeret tror jeg . Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Husker ikke om jeg har sett den filmen, men den hørtes kjent ut ja. How artig Trådstarter burde forresten lage et tredje alternativ, slik : c) Noe som bare Sersjant_Drittsekk kunne funnet på Gjør det, og få opp en poll Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det største problemet ville, som douglas Adams påpeker i HGTTG være/blir vært/skal blitt - av gramatikalsk art. Hvordan ville du anmeldt at du vilhaskal-romtiddilasjon/paralelldimansjonelt-voltatt deg selv? Jeg anser dette som en sær form for homoseksuell aktivitet og ekstremincest på en gang. Hver sin lyst, hehe Endret 10. januar 2008 av Jalla Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har fått servert et lignende spørsmål før, tenkte jeg kunne legge det ut her =) Om det bare er dumt så ignorer innlegget mitt, eller le av meg. Om du lager en klone av deg selv og har sec med den, er det incest? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nå er det slik at de fleste tenner ikke seksuelt på nær slekt (lukten er ikke opphissende), men hvis man nå har sex med sin kloning så vil jeg definere det som stakkarslig. Endret 10. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 syk tanke! tror det er både homofili og en orginal måte å onnanere på xD Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det verste er vel om du reiste tilbake i tid og hadde sex med moren din så hun fødte deg. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Om du lager en klone av deg selv og har sec med den, er det incest? det ville vært som å ha sex med sin mye yngre eneggede tvilling bror/søster, så ja det er incest. edit: i hvertfall etter min mening, men tror ikke det står noe om det i loverket utenom at en ikke har lov til reprodusiv kloning av mennesker Endret 10. januar 2008 av Sempercogitare Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Haha, en meget spesiell måte å onanere på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå