FedoraHelper Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ok skal skaffe en PSP, men lurer på hvor den er billigst (NORGE) prisguiden viste meg ikke alle butikkene og steder hvor jeg kan skaffe en så hvis noen her veit om hvor jeg kan skaffe en PSP billig så spytt ut Selger EBgames psp slim for 1.499,- ennå? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 1538 kr på www.discshop.no har aldri hørt om stedet ;P eller så har www.gamezone.no den til 1599. Ps2 Slim koster 1324 kr www.Absoluttspill.no Har aldri handlet på noen av disse stedene, fant på kelkoo. Det er tips til deg også, www.kelkoo.no finner som regel de billigste varene for det Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PS2 slim? Jeg tror han skal ha PSP. Du kan jo sjekke ebay? PSP er vel sonefri på spill Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nei er egentlig en gave til en jeg kjenner, men personen er ikke en som kommer til å bry seg om forskjellene mellom Slim og den gamle så jeg bare lurte om det var noen prisforskjeller Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nye PSP er på tilbud til 999,- her i Danmark for tiden. Er vel muligheter for at norge skal kunne nærme seg de priser også snart. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror du får PSP slim med et valgfritt spill på platekompaniet nå for 1700 eller deromkring. Hvis du velger et nytt fullpris-spill tilsvarer dette en pris på rundt 1200-1300 for PSPen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå