Gå til innhold

Panasonic 42" Plasma, problemer med spill

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg handlet meg en Panasonic 42" Plasma idag. Den fungerer veldig greit. men da jeg skal spille spill på den kommer det bare opp sort skjerm på tv'en. Men det gjelder bare noen spill (Selvfølgelig de jeg skulle bruke den til)

Jeg testet spill som Warcraft 3, og Gran Theft Auto: San Andreas. de ville ikke fungere.

Men så testet jeg spillet Rail Road Simulator. og det ville fungere. Er det noe kjent problem? Noen tips ?

Takk på forhånd, pleier alltid å få svar som hjelper meg. Kanon forum :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg handlet meg en Panasonic 42" Plasma idag. Den fungerer veldig greit. men da jeg skal spille spill på den kommer det bare opp sort skjerm på tv'en. Men det gjelder bare noen spill (Selvfølgelig de jeg skulle bruke den til)

Jeg testet spill som Warcraft 3, og Gran Theft Auto: San Andreas. de ville ikke fungere.

Men så testet jeg spillet Rail Road Simulator. og det ville fungere. Er det noe kjent problem? Noen tips ?

Takk på forhånd, pleier alltid å få svar som hjelper meg. Kanon forum :D

Tipper at spillene bytter oppløsning til noe plasmaen ikke støtter.

Spiller ikke selv, men kan jo tippe at dette kan løses ved å enten sette opp spillene til rett oppløsning, eller muligens ved å legge inn en driver for plasmaen på PCn, slik at maskinen din ikke bytter oppløsning til noe skjermen ikke kan klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...