Gå til innhold

Er dette en måke eller en måse?

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en måse!!123

Hahah, ser for meg alle dere dumme østlendinger som går rundt og bruker en slik til å få vekk snøen.

Vi vestlendinger er ikke så dumme at vi går rundt og sier at vi skal "måse snø" ihvertfall. Burn :tease:

Tror du må lære deg hva det uttrykket egentlig betyr, for hvis noe så kan din uttaleslse klassifiseres som "dum".

Lenke til kommentar
Smarte, alltid glade Skarstad da. Jeg vet godt hva det uttrykket betyr.

Hva kan vi klassifisere din uttalelse om min uttalelse som da, tror du? Nemlig :)

Btw så skrives det "uttalelse" og ikke "uttaleslse" som du påstår.

Jeg finner tre feil i det innlegg (og da ignorere jeg bruken av "btw") og to i det andre, men jeg regner ikke hvert ord du skriver som en påstand.

Lenke til kommentar
Smarte, alltid glade Skarstad da. Jeg vet godt hva det uttrykket betyr.

Hva kan vi klassifisere din uttalelse om min uttalelse som da, tror du? Nemlig :)

Btw så skrives det "uttalelse" og ikke "uttaleslse" som du påstår.

Jeg finner tre feil i det innlegg (og da ignorere jeg bruken av "btw") og to i det andre, men jeg regner ikke hvert ord du skriver som en påstand.

Det er tydelig at en viss person ikke skjønner spøk og ironi :whistle:

Vis meg mine tre feil.

Lenke til kommentar
Vis meg mine tre feil.

Fant faktisk en til nå.

Smarte, alltid glade Skarstad [komma] da. Jeg vet godt hva det uttrykket betyr.

Hva kan vi klassifisere din uttalelse [denne setningen mangler en hel masse ord] om min uttalelse som da, tror du? Nemlig [her mangler punktum] :)

Btw [hvorfor du bruker en engelsk forkortelse istedet for "forresten" skjønner jeg ikke helt] så skrives det "uttalelse" og [bytt ut "og" med et komma"] ikke "uttaleslse" som du påstår.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Den første "kommafeilen" min kan diskuteres, den setningen trenger ingen flere ord og jeg sløyfa punktum for å få bedre flyt med smilefjeset. Slik jeg ser det har jeg bare gjort én feil, og det er der jeg burde bytta ut "og" med et komma.

Jeg finner flere klare skrivefeil hos deg, så ikke lek proff :)

Men nå gidder jeg ikke krangle mer med deg her.

Vi får snakkes når "uka" di er over :p

Edit: (skarstad skjønner vel ikke hva "Edit" betyr heller, men who cares) Btw er raskt å skrive, og alle skjønner hva det betyr. Derfor.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Jeg ser du bruker punktum foran smilefjesene dine nå. Det er fint.

Teknisk sett var punktumet etter siste ordet i setningen, ikke foran smilefjeset. Alternativt kan du si "Jeg ser du bruker punktum etter siste ordet i setningene dine,selv om du har et smilefjes der".

.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...