Stvg9124 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei Jeg lurer veldig på å utdanne meg som pilot ved Phoenix East Aviation i Florida. Må regne med ca 550.000 totalt (utdanning, bosted, mat, andre utgifter). Lånekassen dekker ikke denne utdannelsen, men de dekker derimot kursene jeg evt tar her hjemme før jeg reiser (max 120.000 totalt med lån og stipend). Er det andre enn lånekassen som låner ut penger til en 18 åring uten noen eiendeler av stor verdi? Dvs, har ingenting å pante.. Kan ikke liksom si "Ey, fattern! Har du en halv mill til meg?" Takker for svar Endret 10. januar 2008 av RSMarius Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du må i stor grad belage deg på å finansiere dette med vanlig banklån. Noen muligheter; - kausjonist (foreldrene dine?) - jobbe 1-2 år først og legge seg opp litt egenkapital, større sjans for å få lån Registrer deg på flightsim.no og spør der inne. Som sagt i den andre tråden så er det eget emne for pilotutdanning. Flere der inne som enten holder på med utdanningen, eller som planlegger det. De vet det meste om finasiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå