Stingher Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hentet dette fra en artikkel på hovedsiden. "I tillegg til vanlig spilling, vil en få mulighet til å bruke boksen til andre digitale medier, som f.eks. redigering av video og bilder. Det fortelles at forskjellen mellom Xbox og PC vil minke." Vel, høres mer ut som en modifisert xbox :smile: Min xbox spiller alt av mediafiler, bilder, divx, osv. I tillegg til å kunne kjøre både n64 og snes. Lurer på hvor Bill får ideene sine fra... Lenke til kommentar
Bobby` Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er en liten forskjell på å kunne se bilder, filmer og kunne redigere dem på xboxen. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Min xbox spiller alt av mediafiler, bilder, divx, osv. I tillegg til å kunne kjøre både n64 og snes. Ossen har du fått til alt dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 ved hjelp av modchip såklart, og en større hdd, er jo null problem, du har samtidig bare lagt inn en emulator som du bruker til å spille n64 og snes.. microsoft legger nok opp til at du skal slippe å bruke 1k på modchip og 1500 på 120gb hdd.. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Det gjelder å være forut for sin tid... Forresten brukte jeg ikke en krone på modchip, det holdt med å kun flashe biosen på hovedkortet, så var det bare å pelle chipen ut igjen. Har ikke chip i boxen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå