ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Skal bruke en logo til en fremvisning til en skoleoppgave, men har ikke funnet noen i riktig størrelse. Derfor lurer jeg på om noen vil fade fargene rundt den første logoen ut til hvitt for meg eller om noen vet hvoran man gjør det? Evt. kan noen prøve seg på å forstørre den andre logoen til en brukbar størrelse uten å ødelegge kvaliteten så veldig. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble vel ikke så bra når jeg så på det... Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her er ett forsøk... Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk! Hvordan gjør dere det foresten? Kan komme fint med når jeg trenger andre bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk! Hvordan gjør dere det foresten? Kan komme fint med når jeg trenger andre bilder. Du burde lære deg photoshop, det får man mye igjen for Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Begynte faktisk å laste ned fotoshop rett før jeg laget denne tråden Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Uhm, jeg valgte "Color replacer tool" i Corel PSP X2, samplet blåfargen, satte toleransen sånn noen lunde, valgte "replacement color" til hvit og dobbeltklikket en gang på blåfargen rundt logoen Magic Deretter fant jeg frem en hvit pensel og malte over med hvitfarge rundt kantene på den firkanten, da den hadde en farge som kom litt utenfor toleranseverdien som var satt. Tok 3 minutter eller noe. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
zyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk! Hvordan gjør dere det foresten? Kan komme fint med når jeg trenger andre bilder. Hvis det er snakk om logoer, som skal brukes mer enn 1 gang og i forskjellige formater er vektorer veien å gå. Importer bildet inn i Illustrator og ta frem "pen tool" og begynn å tegne omriss og fylle med farger, når du er ferdig fjern laget med den oprinnelige logen og lagre som .eps. Tar litt tid men gir det desidert beste resultatet på loger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå