HøttenTøtt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg lurer da på når de begynner å bli veldig varmt for hovedkortet, og hva det burde ligge på. Mitt Asus P5N-E ligger etter litt gaming på rundt 50grader er det ille? Takker for svar -HøttenTøtt Endret 9. januar 2008 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 neh.. tviler på at 50 grader er så alt for ille... 30-40 grader til da prater vi ille Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 neh.. tviler på at 50 grader er så alt for ille... 30-40 grader til da prater vi ille Takker for ultra kjappt svar Så viss det kommer opp i rundt 70 grader burde jeg passe meg? Med andre ord 50 grader er bra temperatur? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bra og bra... men jeg har kjørt min asus barebone med rundt 50'c på chipset, 60'c cpu (pentium4) og 40'HDD og 70'c på gpu i snart 3 år nå... ikke vert no problem enda.. intel opplyser at maks driftstemp på deres cpuer er 70'C men har aldri sett det stå på noe HK men at 50 grader er stress tviler jeg sterkt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå