Nemistwh Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Skal slutte med WoW fant jeg ut, så... nei vent jeg skal bare copy paste fra posten min på WoW forumet. (Det er så lat WoW har gjort meg!) I am planning on quitting this game, as I really need to socialize. And now I am going really in for it, to make it hard to come back, and to ruin for myself! I dinged 30 on my twink, (about time, damn twinks!) and I am planning to give away my gold when I quit. And it is a fairly nice amount to earn in one day without being too bored. I need some ideas. I wish to hold an in-game competition for players on my realm to get the gold, perhaps peope from other realms too, but mostly for players on my realm. And hopefully 25+. I need some idea. What kind of competition shall I be holding? A race? A "find me"? Any other ideas? I'd like to have some fun of my last days, and I would also like to bring som fun to people interestet and make one person a satisfied winner. (Oh, and if this is against any policy, please tell me, I do not wish to do something illegal) Any suggestions will be greatly appreciated! Ja takk for hjelp, jeg har lyst til å ha det litt gøy :-) Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alle lager en level 1 human. Første man til Booty Bay vinner. "Find me" er lett for hunters med sporingsfunksjonene de har. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) "Hey, <insert warlockfriends nick> gidder du å summone meg til BB, får penger for det, du skal få 20% av pengene." Endret 9. januar 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hadde et sånnt race som en compo på et LANparty jeg er med å arrangere.. Kan si det gikk i dass. Folk fant ut alle mulige måter å jukse på, og vi hadde ikke sjangs å passe på alle sammen. Endret 9. januar 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde rebusløp i vår guild en gang... Man ble inndelt i grupper, med 3 i hver gruppe. Alle var i samme raid. Man fikk ledetråder i form av små gåter, som ledet til ulike destinasjoner. Når man hadde kommet fram til et sted, tok man kontakt med konkurranselederen (som gikk inn i gruppen for å verifisere at man var på rett sted). Deretter fikk man oppgitt en bokstav og en ny gåte for neste sted. Såvidt jeg husker, hadde hver gruppe 3 parallelle gåte-tråder, slik at rebusløpet ikke ble alt for forutbestemt. Når alle 3 trådene var unnagjort, skulle man sette sammen bokstavene til en siste destinasjon. Her ventet skatten og evig ære i guild chatten Tror dette er et av de mest suksessfulle guildevents vi har hatt! Det er kanskje ikke like enkelt nå, som alle i raidet ser hvor de andre er (før var det vel bare innad i et party). Dessuten krever det endel plalegging og at konkurranselederen har tungen rett i munnen underveis Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Et av mine gamle, gode, norske guild's hadde run fra stadionen i Orgrimmar og bort til Cairne i Thunderbluff! Var ikke lov å bruke noe som gav + speed! Ganske morro! Også tok det laaaaang tid! Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Vi hadde rebusløp i vår guild en gang... Man ble inndelt i grupper, med 3 i hver gruppe. Alle var i samme raid. Man fikk ledetråder i form av små gåter, som ledet til ulike destinasjoner. Når man hadde kommet fram til et sted, tok man kontakt med konkurranselederen (som gikk inn i gruppen for å verifisere at man var på rett sted). Deretter fikk man oppgitt en bokstav og en ny gåte for neste sted. Såvidt jeg husker, hadde hver gruppe 3 parallelle gåte-tråder, slik at rebusløpet ikke ble alt for forutbestemt. Når alle 3 trådene var unnagjort, skulle man sette sammen bokstavene til en siste destinasjon. Her ventet skatten og evig ære i guild chatten Tror dette er et av de mest suksessfulle guildevents vi har hatt! Det er kanskje ikke like enkelt nå, som alle i raidet ser hvor de andre er (før var det vel bare innad i et party). Dessuten krever det endel plalegging og at konkurranselederen har tungen rett i munnen underveis Det hørtes interessant og gøy ut! Lyst til å gjøre noe lignende, men tror det kan bli vanskelig, har nokså dårlig tid. :/ Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Et av mine gamle, gode, norske guild's hadde run fra stadionen i Orgrimmar og bort til Cairne i Thunderbluff! Var ikke lov å bruke noe som gav + speed! Ganske morro! Også tok det laaaaang tid! Vi var i samme guild Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med: Den som kommer lengst inn i Orgrimmar med sin lvl 1 gnome vant =P Blir en fin opplevelse, ihvertfall for horde <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kunne jo hatt et tournament. Alle lager en lvl 1 og duellerer, druids får et overtak pga healing da.. Samt andre healers ofc. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hadde et sånnt race som en compo på et LANparty jeg er med å arrangere.. Kan si det gikk i dass. Folk fant ut alle mulige måter å jukse på, og vi hadde ikke sjangs å passe på alle sammen. Bøler? Eventuelt så kan du ha noen lame som alle lager en gnom hver og drar på (sett inn elite, ikke hogger-mob) og den som får siste slaget "vinner". Alt som inkluderer level 1 er artig Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk et tips. Level 1 gnomes som løper fra Astranaar til Orgrimmar, hvor jeg har gjemt meg. Første som åpner trade vinduet får premien, tror dere det hadde falt i smak? En venn løper ved siden av alle gnomes som løper for å hele tiden følge tet-gruppa. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan jo prøve noe slikt: http://aszune.xsa.ch/forum_posts.asp?TID=11144&PN=1 ? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal noen være med på det runnet der eller? Har ingen penger der, så vet ikke om jeg klarer og skaffe 5g til ikveld. (Spiller på en annen server til vanlig) Noen som er villig til å gi meg 5g / la meg kjøpe 5g for en "symbolsk" sum? -Jørgen Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du kan si at du starter en konkurranse klokken xx:xx, og at du vil gi ut en oppgave da. Kan være at du står et aller annet sted i ashenvale, og første person som trader deg http://www.wowhead.com/?item=32727 får penga. Du kan seff velge et annet item, bare noe jeg fant i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå