DonSnoop Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her om dagen nektet min PC å slå seg på i det hele tatt (lyste grønt i ett sekund, og slo seg så av). Dette var et gjentagende mønster, så jeg tenkte at min 3,5 år strømforsyning var gåen. Dermed kjøpte jeg en ny strømforsyning, og installerte denne. Til min store overraskelse vedvarte problemet. Noen som har forslag til hva som er galt? oppsummering av problemet: PC starter og har strøm i ca 1 sekund før den slår seg av Strømforsyning er eliminert som feilkilde Det som får meg til å lure, er at PCen startet faktisk en gang med den nye PSUen.. Forslag? Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hovedkortet sikkert Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forsøk å resette CMOS (se i manualen til hovedkortet hvordan du gjør dette). Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) prøv å start opp med minimum koblet til for at pc-en skal starte. en ram brikke. en hdd. og prøv med og uten skjermkort.om du har 2 ram brikker bytt på å prøve de. det virker som en kortslutning en eller annen plass. husk å koble fra cd\dvd rom og kabinett vifter som du ikke har brukt for under testene Endret 10. januar 2008 av qpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå