BonoU2 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har GeForce 8600M GT på min laptop. Jeg har Vista som OS. I det siste har Call of Duty 4 begyte å klikke noe helt sinnsykt mye. Jeg regner med dette skldes at jeg ikke har oppdatert drivere og slikt. Men jeg finner ikke dne nyeste driveren. Kan noen være så greie å finne driveren for meg? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du kunne prøvd "Option 2" her. Det virker som den søker etter skjermkortet på maskinen din og finner riktig driver, det er jo Nvidia sin side, så burde funke. Hvis ikke kunne du kanskje prøvd å laste ned Geforce 8600 GT driver? Håper det hjelper ihvertfall Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis ikke kunne du kanskje prøvd å laste ned Geforce 8600 GT driver? Det er jo det jeg prøver på! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 det funker jo ikke! :'( Det står bare: "Initializing/Installing Component..." HELE tida jo... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva slags PC har du? Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har en Znote 6625WD. Men ejg fant problemet med den testen (for min del i hvertfall). Den funka ikke (for meg altså) i Firefox, men den funka i Explorer. Dessverre fikk jeg beskjed om at Nvidia ikke gir ut drivere for det kortet. Det er det visst " manufacturer" som gjør... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, ok. Du har vel kanskje sett her også? Det er vel kanskje den du har. Hvis ikke kan det vel hende at noen annet er problemet, men kan dessverre ikke hjelpe deg med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå