lobfredd Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg lurer på om det er bedre og bruke tannkrem enn ikke noe? da jeg ikke har tilgang på kjølepasta her. Jeg skal bytte cpu mellom to pc`er, og da er det litt pasta der fra før, burde jeg bruke litt tannkrem? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 tannkrem? mjaaaaa super skeptisk... kommer til å lukte brent med et etterdufta av mint! hahaha nei tannkrem har ingen termiske egenskaper så det vil nok ikke fungere er ikke sikker på om det fungerer man har hørt et sted at man kan bruke sølvpapir midlertidig.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bruk pastaen som er der dersom den ikkje er alt for gammal og kjøp deg ei tube og tre med kjølepasta. På Komplett kan du få kjøpt ca. to tuber for 100-lappen, inkludert frakt. I følge denne testen er ikkje tannkrem så værst, men det varierer nok med typen, om din tannkrem funker er ikkje godt å sei. Det bør for øvrig ikkje være noko problem å kjøre utan pasta ein periode så lenge prosessoren ikkje er svært varm eller kjøleelementet har dårlege egenskapar. Endret 9. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
gigax Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er kjølepastaen for dyr? du kjøper jo på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå