Gå til innhold

HW.no-treff i Bergen

Eplefe

Møteplassen?  

85 stemmer

1. 1. Velg her!

• T.G.I. Fridays
      11
    • Egon
      4
    • Peppes
      12
    • Dolly
      7
    • Kinaresturant
      5
    • Jeg skal ikke på treffet, jeg vil bare stemme
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har foreslått TGI-spising og så heller hjem til noen, eller bare løse oss opp eller en blanding. Dere skjønner hvor jeg vil. Men jeg er åpen for forslag.

Riot: Var det et "Nei, jeg er ikke singel"?

Jeg er LETT med på TGI, men jeg håper det er mot Februar måned ettersom jeg har pengeproblemer. Må få unnagjort iPod Touchen for å betale gjeld, haha.

Menneh, hvem har leilighet å låne? Jeg bor langt inne i en *skau, så... nei.

Skau: Med skau mener jeg langt oppå et berg, inni en skog hvor troll lever og sauer går fritt; Espeland. =(

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Drit i Bergen, vi drar til Stryn i stedet :w00t:

Så kan vi fare på et Norges beste skisentre, drikke oss dritings på hybelen min, klatre i fjellet, spise sopp og bade i Strynelva.

Hadde vært det kuleste forumtreffet noensinne. :p

Men fra spøk til revolver, jeg er down for en aften på byn. Ut i fra det jeg har lest fra de tidligere treffene, virker det mycket gøyalt. Passer nok best for min del en gang ut i februar, da jeg og venter på lønning.

Lenke til kommentar

Hvis det kommer en poll en dag, stemmer jeg glatt på Egon.

Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde vært på TGI før lørdag, og det var med blandede følelser.

Joda, det var veldig koslig der med hyggelig personale og alt det der. Maten var forsåvidt god den også.

Eneste var at det var ganske mye støy. Nå ser jeg ikke for meg at vi skal sitte musestille på en finfin restaurant heller, men med tanke på at kanskje en brøkdel av de som møter opp på et diskusjon.no-treff er temmelig sjenerte, så foretrekker jeg Egon.

En annen ting som er fordel med Egon kontra TGI, er betalingen. De kan sikkert dele opp regningen på TGI, men ser på det som en fordel at folk betaler hver for seg på Egon, slik at en slipper eventuelle diskusjoner. På et diskusjon.no-treff. :blink:

Lenke til kommentar

Jeg stemmer fortsatt TGI. Koster da ikke så mye mer enn Peppes? Er snakk om burger til 120 her (inkludert pommes frites) og ikke så mye for brus. Koster jo 200 og noe kroner for en stor pizza som er nok til ca to personer. Så i min hjerne blir det nesten like dyrt å gå begge steder. Det kommer jo helt ann på hva man velger å spise på TGI da. Bestiller man biff ber man jo om en dyr regning. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...