Gå til innhold

HW.no-treff i Bergen

Eplefe

Møteplassen?  

85 stemmer

1. 1. Velg her!

• T.G.I. Fridays
      11
    • Egon
      4
    • Peppes
      12
    • Dolly
      7
    • Kinaresturant
      5
    • Jeg skal ikke på treffet, jeg vil bare stemme
      46

Anbefalte innlegg

Hallois, småfolk! Da var deg dags at få i stand et nytt treff i Bergensområdet og sånn. :wee:

Sleng dere på, mer detaljer kommer i løpet av morgendagen.

(Dette er andre gangen jeg stjeler denne her fra Snorre, btw)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVA? Stjeler du tråden min igjen?! Din fordømrade.... Hehe, neida. Er like greit egentlig. Jeg har andre ting å tenke på om dagene. Så å slippe å måtte styre med en tråd er ok. :) Men jeg er gjerne med. Datoforslag kommer ved en senere annledning.

Lenke til kommentar
Synes lørdag er en fin dag, så slipper en å tenke på jobb dagen etterpå. Fredagen er forsåvidt grei også.

Samme sted som sist? Slik at jeg slipper å dukke opp på TGI igjen. :blush:

Jeg vil gjerne på TGI, jeg. :wee:

De har verdens (nest) diggeste burgere der. :wee:

Lenke til kommentar

TGI på i en helg er jo lik skrik og skral, det som er negativt i så måte. Men jeg er en stor tilhenger av deres Jack Daniels chicken og biffene er ikke så himla gale heller. Helgen rundt 7-8. februar er ser det ut til at jeg skal møte bergensmoderatorene, så da blir det uaktuelt. Jeg skal i bryllup i Oslo helgen 22.-23. februar, så da er jeg i feil del av landet. Men har nå lyst til å ta turen innom og se om jeg får Snorre til å mase litt (gutten er jo så stille). Men kalenderen er full av gjøremål for tiden, men får nå følge med i tråden og se hvilken dato som kommer opp. :)

Lenke til kommentar
TGI på i en helg er jo lik skrik og skral, det som er negativt i så måte. Men jeg er en stor tilhenger av deres Jack Daniels chicken og biffene er ikke så himla gale heller. Helgen rundt 7-8. februar er ser det ut til at jeg skal møte bergensmoderatorene, så da blir det uaktuelt. Jeg skal i bryllup i Oslo helgen 22.-23. februar, så da er jeg i feil del av landet. Men har nå lyst til å ta turen innom og se om jeg får Snorre til å mase litt (gutten er jo så stille). Men kalenderen er full av gjøremål for tiden, men får nå følge med i tråden og se hvilken dato som kommer opp. :)

It all depends. jeg er nok ikke veldig flink til å snakke muntlig nei. Føler hele tiden at jeg avbryter folk. Dessuten vil jeg ikke si noe uten at jeg har noe vetugt å si. Tror det hjelper om man bare kommer inn på de rette emnene. Noe som jo er greit med et forum. Kan jo vrake og velge i emner å diskutere her. Jeg kan sikkert sitte i en halvtime og mase om piano f. eks. Men det blir jo lite interessant for de som ikke spiller instrumenter. Så det kommer helt ann på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...