Felgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har nå innsett at Core-boksen min trenger en trådløs venn, en rosa trådløs venn, om noen skulle lure. Tingen er bare det at vi bor i Norge, hvor ting har en tendens til å være dyrt, særlig for en student. Og gjett hva, jeg er en student. Derfor har jeg tenkt til å kjøpe fra utlandet, da den delen av utlandet som heter Canada. Vel, vel. Her kommer en kort versjon av en lang historie: Kan jeg bruke en trådløs håndkontroll og hodesett kjøpt i Canada på min norskkjøpte kjerne? All hjelp tas i mot med takk, spydige kommentarer gjør ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ja, din lille rosa venn fra Canada fungerer på kameraten din i Norge.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fint av deg og kjøpe en venn til den gammle =) men ja den vill nok virke helt fint. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Takk, takk, da var det bestilt. Slår meg vel nå i etterkant at det ikke blei så mye billigere enn hva det ville blitt her i moderlandet, og at jeg kanskje burde kjørt på med et spill òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå