HulkHaugen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eneste tuneren jeg finner med DVB-S2 er Hauppauge WinTV HVR 4000 Finnes det noen andre alternativer? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 FireDTV S2 fra http://www.digital-everywhere.com/ Bestilte derfra selv, og det kom på ca. 2k inkl. CAM, frakt, fortolling og moms. Bruker det selv, og det rocker stritn. Litt mindre stabile drivere for 64-bits Vista, men kvaliteten er upåklagelig! Anbefales til MCE, rimelig trøblete å få til med MediaPortal Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Litt rart da DE og MP har et godt sammarbeid. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 jeg sendte en mail til prisguide.no, og fikk dem til å legge til ett større utvalg av dvb-s2 tunere, og etter det fant jeg bl.a. denne: Hauppauge WinTV NOVA-HD-S2 satser på at det skal gjøre susen.. Litt rart da DE og MP har et godt sammarbeid. DE = De/dei/dem? MP = MediaPortal? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 DE Digital = Everywhere (Fire/FloppyDTV) MP = MediaPortal Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) ...rimelig trøblete å få til med MediaPortal Litt rart da DE og MP har et godt sammarbeid. Er det et godt samarbeid? Og hvorfor ville det vært rart? fordi MP er opensource? Endret 27. januar 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 General remarks - Mediaportal is in our opinion the most powerful Mediacenter Software currently available. - digital everywhere supports the works of the Mediaportal Team and Mediaportal supports the digital everywhere products since ever. http://www.digital-everywhere.com/en/alcms...?sid=1197407098 If you aks me today "Do you know a top-notch TV-Card ?" , then i would tell you to have a look at the products from Digital Everywhere. Hardware, firmware, drivers and especialy the communication between the team and Digital Everywhere is just great. http://www.team-mediaportal.com/blogs/team...chtv-card_.html Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det funker sikkert bra i MP, men det er ikke brukervennlig for det! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det funker sikkert bra i MP, men det er ikke brukervennlig for det! Brukervennlig? det er jo hardware. hva var det du tenkte på? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mediaportal er ikke veldig brukervennlig, mener nå jeg. Vanskelig å få til, selv om man følger tutorials. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Mediaportal er ikke veldig brukervennlig, mener nå jeg. Vanskelig å få til, selv om man følger tutorials. åja, tenkte på noe annet egentlig når jeg svarte i sta, hehe. Ja, vet at mp kan være knotete, så om ikke jeg får det til, så blir det progdbv i så fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå