Gjest Slettet+129837 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei... Intel core due 2 processor t7300 2.0 Ghz 800MhzFSB 4mb l2 cache 2Gb DDR2 Ram 160 GB HDD 1GB of Intel turbo memory subwoofer grafikk: Nvidia GeForce 8600M GT TurboCache. 512 dedikert minne, og i alt 1264 mb Er den pc-en bra for spill? Hvordan aktiverer jeg Infrared i pc-en? (Jeg er sikker på at det finnes en infrared i pc-en fordi jeg ser den) Jeg har prøvd å finne den via enhetbehandling men jeg fant den ikke.. Og hva betyr subwoofer som er en del av egenskapene til bærbar-pcen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Subwoofer er en basshøyttaler. Jeg antar det er en knapp et eller annet sted. Sjekk brukermanual. Kjenner dessverre ikke den maskinen. Maskinen har gode muligheter for spill, men det er bærbar, så det blir ikke som en stasjonær med skikkelig grafikkort, men det er et ganske bra kort i den til å være bærbar. Endret 9. januar 2008 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) takk..men det viktige spørsmålet ble ikke besvart,,, hvordan aktiverer jeg infrared port??? Endret 10. januar 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå