ZealD Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har nett kjøpt ny PC som er ferdigbygget med følgende shit: Asus Maximus Formula X38 Socket-775 Sapphire Radeon HD 3870 512MB (2 stk) Intel Core 2 Duo 3.0GHz 1333Mhz Kingston DDR2 HyberX PC9600 2048MB Cl5 (2 stk) Western Digital Raptor 150MB SATA 16MB 10000 RPM Thermaltake Blue Orb II Thermaltake Duorb VGA Cooler (2 stk) -------------- Problemet er i allefall: Jeg fikk den bygget på et IT senter, tok den med hjem, installerte alle drivere til det som skal til (Hovedkort, grafikkort og skjerm). Så fant eg ut at når eg trykket på en tast på tastaturet (hvilken som helst) så låste datamaskinen seg helt og det programmet som eg skrev i ble "svarer ikke". Så tenkte eg at det kanskje var pga. eg hadde et gammelt tastatur (Microsoft PS-2 shit), så eg skiftet og prøvde broren min sitt litt nyere med både USB og PS-2 kontakt. PC-en oppfattet ikke USB kontakten og det samme skjedde når eg koblet den til PS-2'en. Det som er så rart er at tastaturet funker når eg skal logge på brukeren, men når skrivebordet kommer opp så låser den seg når eg trykker på en knapp. Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det ha noe med gammel driver? Er det drivere på tastatur? PS. Jeg har Vista Ultimate. Takk for svar Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) unskyld, jeg bare må kommentere topicen din. Det skulle ikke vært lov til å ha så dårlig humor men, Får tastaturet pcn til å henge seg? (se bildet) Endret 9. januar 2008 av Olaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå