pettrus87 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 har akkurat klokka pcen min E2160 1.8GHZ til 3 GHZ. Men når jeg starter pcen opp piper den 2 ganger i 2-4 sekunder i løp av oppstarten. Dette er veldig irriterenede. Har sjekket bios så godt jeg kan og skurdd av alle alarmene som slår inn på temp. Denne pipelyden kom altså etter at jeg klokka pcen. Temparturen på prosessoren er fin også. 43 grader under spilling. Bruker 8800gt som ligger på rundt 50, men det er vel normalt? takker for alle svar=) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Så pipelyden kommer også når du kjører på stockhastigheter? Hvis det er HK som piper, skal det være mulig å finne ut hva de forskjellige pipelydene betyr. 8800 GTX veit jeg gir pipelyd når ikke nok strømkontakter er kobla til, eller når den ikke mottar nok strøm ved oppstart. Om det er det samme med GT kan jeg godt tenke meg. Men først og fremst sjekk om du finner ut hva pipelydene betyr, HK ville ikke pipt uten grunn. Endret 10. januar 2008 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå