Gå til innhold

Idé til A-team-episode

Anbefalte innlegg

Heihei

Vi har fått i oppgave på skolen til å skrive en storyline til en ny episode av tv-serien A-team. Men jeg er ganske tom for idéer :|

Noen som kommer på noe i farten jeg kan bygge videre på? Husk det er A-team og ganske få limits ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei stakkars dames far har kommet i problemer etter grunnet han eier et tomt som han ikke vil selge. Disse folka vil "tvinge" han vekk for å bygge et parkerings plass i deres store plan å dekke planeten med betong!!

Mr.T må fly, de doper han, han blir sur.

Face digger dama, dama digger han.

Hannibal må lage en plan....det lykkes.

Murdock må brytes ut av et hjem.

Action: En jeep treffer en stein og tar en salto rundt. A-Team lager en "tanks" ut av en traktor og en gjødselsprøyer. De skyter med maskinvåpen mot bakken foran de "slemme", de løper av gårde.

Sånn. Er vel oppskriften til alle episodene egentligt. :!:

Lenke til kommentar

Haha, yeah, den oppskriften kan ikke gå galt i en a-team episode. Sitter nettopp med en re-run av A-team sesong 1 som jeg bestilte her rett før jul, nesten ferdig, og den oppskriften går vel så og si gjennom hver episode, + alltid den berømte setningen "He's all about the JAZZ!". Men serien er faen så gully uansett.

Lenke til kommentar

Ja, A-team kunne vært såå mye råere om det hadde vært noen i det hele tatt som ble drept, haha. Ingen dør jo i skuddutvekslingene, de bare skyter og skyter, og ender opp med at en av partene sier "Hands up, throw your guns on the grown!". Litt kjipt, for det kunne vært kulere med fetere actionscener, men er vel en del av sjarmen. Stuntsa er også deilig ugjennomført, da man ser en mann med HJELM sitte i biler som sprenges, eller dukker rundtomkring. Haha. Jeg digger A-team.

I LOVE IT WHEN A PLAN COMES TOGHETER

Lenke til kommentar

Det er faktisk kunn 2 personer som dør i hele serien (som du får se), om jeg husker rett. De nevnte de i et dokumentar om A-Team.

1 av dem døde i armene til en "klient" til A-Teamet.

Personlig så synes jeg det er en del av sjarmen av serien. Dessuten kunne de ikke ha folk drept for å holde på deres "barnevennelig" sende tid og målgruppe.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Ei stakkars dames far har kommet i problemer etter grunnet han eier et tomt som han ikke vil selge. Disse folka vil "tvinge" han vekk for å bygge et parkerings plass i deres store plan å dekke planeten med betong!!

Mr.T må fly, de doper han, han blir sur.

Face digger dama, dama digger han.

Hannibal må lage en plan....det lykkes.

Murdock må brytes ut av et hjem.

Action: En jeep treffer en stein og tar en salto rundt. A-Team lager en "tanks" ut av en traktor og en gjødselsprøyer. De skyter med maskinvåpen mot bakken foran de "slemme", de løper av gårde.

Sånn. Er vel oppskriften til alle episodene egentligt. :!:

Haha, dagens, er jo sant også :) Satt og så gjennom to sesonger med A-Team i Frankrike i sommer, kanonserie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...