indigestion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei, Har problem med at eg får ikkje høgare oppløysing enn 1440x900 på min nyerverva Acer AL2216WSD 22" widescreen skjerm, då dette er maks innstilling i kontrollpanelet for skjermkortet. Har i tillegg ein 17" Acer AL1722. Desse har eg satt opp i "independent mode / dual view". 17-tommaren funkar fint på 1280x1024 som er maks oppløysing for denne skjermen. Spørsmål 1: Skulle gjerne hatt høgare oppløysing på widescreenen. Mistenker jo at det er skjermkortet som ikkje er bra nok (sjå skjult tekst). Er det mulig å stille høgare oppløysing på skjermkortet enn dette, eller må eg til med eit nytt? Spørsmål 2: Kva for eit skjermkort bør eg/kan eg i så fall ha? PCen blir brukt til kontor, bildebehandling og litt videoredigering (ingen spilling), men vil gjerne ha 2xDVI. Er dette eit ok kort? Msi VGA-Card Radeon HD2600PRO 512MB AGP 2xDVI Spørsmål 3: Hovudkortet støttar AGP 8x, men vil hastigheten på hovudkortet ha noko å seia? Altså er hovudkortet for gamalt til nye kort som nemnt i spm.2? PCen min er av noko eldre årgang (sjå skjult tekst): Skjermkort: Msi VGA-Card GeForce FX5200 128MB AGP Hovudkort: Msi Mainboard Socket-A VIA KT400 ATX Audio USB 2.0 LAN UDMA133 Minne: 2 GB DDR PC2700 CPU: AMD CPU Athlon XP 2400 2.0GHz Socket-A Edit: Feil link og spm. 3 Endret 9. januar 2008 av indigestion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå