Gå til innhold

Søker filmcrew (Skuespillere osv) til filmen min!

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet et plott til en film men føler at

venna mine ikke er de jeg vil bruke i filmen så jeg trenger skuespillere,

kameramenn, hjelpere osv :p

Her er en del av det:

Året er 1991

Soviet Unionen er i gang med å gå i oppløsning.

Mikhail Gorbatsjov er satt i "hus-arrest" og Boris Jeltsin har tatt over styringa i Soviet Unionen.

Jeltsin sanne skikkelse er som agent for organisasjonen: Armée des Dieux en gruppe som i all hemmelighet har plottet å ta over SU.

Organisasjonen ble stiftet a tidligere General of the Armies: Jack Pliskin.

Pliskin sin drøm er å utslette USA, nasjonen som i hans øyne er rota til alt ondt og som styres av en korrupt regjering.

Han vil med Armée des Dieux utslette den amerikanske regjeringen og gjennopprette verdensfred.

Jeltsin og andre innenfor den sovjetrussiske regjeringen for det til at organisasjonen "får" Sovjet unionen.

Den blir så omdannet til Social nations of Europe (SNE)

Dette er hendelsene som fører til Mainstorien i filmen

1995

USA får intel om at SNE driver og utvikler MultiAccessNuclearDetonationDevice (MANDD uttales Man-D, også Doom of Mankind)

Deres fire agenter stasjonert innenfor SNE sitt omeråde har blitt fanget og all kommunikasjon er brutt.

Dette leder da til at USA sender en Supersoldat ved kodenavnetnavnet Fox inn til SNE. Oppdraget hans er som følgende:

1. FInne ut hva som skjedde med de fire agentene, hvis mulig redde dem!

2. Ødlegge MANDD hvis den allerede er utviklet.

3. Drepe lederen til SNE, George Seers (Dekknavn til Jack Pliskin)

4. Skaffe planene til MANDD!

(Ikke i prioritert rekkefølge)

Vi trenger skuespillere i alderen 15-18 (Helst) Som bor i Oslo og som er interessert i filmprosjektet og tar det seriøst.

Vi trenger også utstyr (Slikt av kostymer, våpen osv. Og et muligens lokale å filme filmen i)

Som sakt denne tråden kommer til å bli oppdatert og jeg kommer til å legge ut informasjon om

Persongalleriet og Slikt senere :)

PS: Ingen hemmelighet, inspirert av MGS :p

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heihei.. Syns det høres ut som en morsom film, spesielt temaet, vi har om det på skolen også nå faktisk :)

Men jeg har ganske lyst til å prøve meg som skuespiller der.

Er en jente på 15 år, og går det siste året på ungdoms skolen. Bor også i oslo, og er 175 høy... Hvis du er innterisert så svar tilbake, eller send melding. Håper jeg hører noe fra deg. :D

Mvh Miriam

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...