IcedInsanity Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) spm 1 er jeg litt usikker på.. men tror ikke dette er noe problem.. alle andre bruker maskin fra usa.. min er fra england så det er samme som her.. spm 2: bla deg litt opp og les.. dette spm er besvart minst 10 ganger i denne tråden! LES før man spørr! Takk..er så DRITTLEI av folk som spørr og faen ikke gidder lese 4-5 poster opp. LES/LET litt folkens!!! Endret 1. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
CualS Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ingen som vet om ekstra tilbehør (fjernkontroll etc) til norsk PS3 kan bestilles fra f.eks. USA? Har lest hele tråden, men finner ikke noe om dette...? Hadde satt pris på svar fra dere som har litt peiling...!!:-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bare bestill Funker fint det Lenke til kommentar
CualS Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ok, takk for raskt svar!! Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg har en ps3 fra usa..EG vet at filmer og spill funker,men eg har spillt nokken bluray filmer men noen av dem funker jo ikke,kommer det en rød skjerm og sone2 noe greier(husker ikke) Men hvilken sone er ps3 fra usa då? Står jo det samme på alle blu ray cover som jeg har sett,ikke alle disse har fungert...surt Men hvilke filmer og hvor kjøper jeg de i butikken hvilken sone skal de være? MVH Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Kjøp RegionFree filmer så er du sikker. Evt. kjøp USA sone så fungerer det også. Men bare en fordel, filmene kommer først for denne sonen. Endret 2. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 USA er vel sone1 (var slik med dvd og tror det er likt) og europa og japan er vel (kansje hele asia) er sone 2... dette gjelder kun filmer og ikke spill!! spill er sonefrie! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som har eraringer med VGP fjerner PS3 fra sortimentet nå og da? Er de tomme? Eller venter de på den nye versjonen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som har eraringer med VGP fjerner PS3 fra sortimentet nå og da? Er de tomme? Eller venter de på den nye versjonen? De fjerner de ikke, viss det ikke er noen når du sjekker så er de utsolgt. Men det tar som regel 2-3 dager så er de på lager igjen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ok, det jeg trodde også. For den er jo borte fra nettsiden. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kommet inn igjen nå! Så nå er det PS3 på veg til meg Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 noen som vet om det er mulig å fikse en ps3 fra hong kong i norge ??? min dauet nettopp av det derre red light/yellow light problemet Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Tror ikke det har noe å si hvor du har kjøpt din PS3. Ring opp Sony og snakk med dem. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det kan være tungvindt, og du må smiske litt. Men det kan/skal gå! Står en guide på www.ps3forum.no Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Går fint det. En Ps3 er en Ps3, MEN ingen garanti... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Sony er ganske så flinke når det kommer til kundeservice. Vet om flere som ikke engang har hatt mere igjen av garantien på PS3 og de har endten fått den fikset eller fått en ny helt gratis. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 en ps3 fra hong kong Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan Sony: 1) Sjekke hvor en konsoll er kjøpt/distribuert, annet enn at det er en PAL-versjon? 2) Kan de sjekke utløpsdato for garanti, eller holder det å vise frem en gyldig kvittering? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 gyldig kvitering er vel det som teller.. har du ikke det så e man heldig så regner de kansje fra produksjons dato.. Lenke til kommentar
marama Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 sitter litt å vurderer på om jeg skal kjøpe Playstation3 i USA nå, koster 399,- dollar for 80gb versjonen.. men det var dette med avspilling av bluray filmer + garanti som jeg er litt usikker på.. er det ingen norsk tekstede/ norsktalende animasjon filmer som virker på USA versjonen? er det noen som har fått fikset USA PL3 i norge ? andre ulemper?? vurderer også nintendo wii.. koster 1200.- norske.. men der er vel ikke spillene sonefrie eller ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå