piccolo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tror dere at en gitar til Guitar Hero kjøpt fra Canada fungerer her? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ja spill er sonefrie... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tror dere at en gitar til Guitar Hero kjøpt fra Canada fungerer her? ja spill er sonefrie... Han spurte ikke om spill heller Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 svaret er nok ja uansett.. regner med at det er samme bt standard.. Lenke til kommentar
Ijeh Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vet at det har staatt noe om dette i tidligere poster, men jeg vil bare vaere sikker. Jeg er i USA naa og har kjopt meg en PS3 80 gb, men som dere sikkert vet bruker USA og Norge forskjellige stikkontakter. Jeg kjopt en adaptor som gjor saann at jeg kan plugg ledningen fra PS3en inn i denne adaptoren. Adaptoren er en 120 eller volts, mens PS3 er p[ 240 volt. Broren min som jobber i en expert butikk paastaar at hvis jeg g[r hjem og plukker den i, blir den odelagt, er dette sant, og hva maa jeg evetuelt kjope for aa kunne bruke PS3en min. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Ijeh Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riktig ord aa bruke er vel transformer i innlegget ovenfor. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 "Universal power supply The console has a universal power unit built in which makes a 120 V PlayStation 3 suitable in a 240 V region. The power supply can operate on both 60 Hz and 50 Hz power grids. It uses a standard C14 IEC connector and a C13 power cord appropriate for the region being used in. Some consoles, however, read 220v~240v 1.8a which are not universal. The power supply is capable of delivering approximately 380W, although the PS3 has never been measured using this much power. The new Japanese PS3s have a 100V power supply instead of a universal one." http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_hardware Burde gå greit. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sukk......... Bruk en pc kabel du...så trenger du ikke uroe deg over noe mer. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Om det hjelper så har jeg selv en amerikansk PS3 som jeg bruker en vanlig PC-strømkabel på, funker som bare det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Om det hjelper så har jeg selv en amerikansk PS3 som jeg bruker en vanlig PC-strømkabel på, funker som bare det Ich auch Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hei Jeg har også kjøpt ps3 i usa (40 gb) Er dere helt sikre på at det funker med vanlig pc-kabel? Ps3en er merket 120v men dette har ikke noe å si? Finner heller ingen switche knapp på baksiden av ps3en mellom 120 og 240v, hvis den skulle fungert på 240 ville det ikke stått 120-240v i manualen? Mvh Hsw http://img507.imageshack.us/my.php?image=25072008225yr1.jpg Endret 25. juli 2008 av Hsw Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Den fungerer med PC-kabel. Ikke vær redd for det Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Den fungerer med PC-kabel. Ikke vær redd for det Er du helt sikker på det? Sendte en mail til Sony for å høre. Mvh Hsw Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) JA!!!!!!!EG ER SIKKER!!! Eg har jo en ps3 fra Canada,den er 8mnd gammel og den har eg pc kabel på. "Universal power supply The console has a universal power unit built in which makes a 120 V PlayStation 3 suitable in a 240 V region. The power supply can operate on both 60 Hz and 50 Hz power grids. It uses a standard C14 IEC connector and a C13 power cord appropriate for the region being used in. Some consoles, however, read 220v~240v 1.8a which are not universal. The power supply is capable of delivering approximately 380W, although the PS3 has never been measured using this much power. The new Japanese PS3s have a 100V power supply instead of a universal one." Var det greit nok??? Endret 25. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fungerte veldig bra, takk for raske svar Mvh Hsw Lenke til kommentar
Mjaubeibi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 svaret er nok ja uansett.. regner med at det er samme bt standard.. Hva med Singstar-mikrofoner? Kan jeg kjøpe nye på Ebay fra USA og bruke på min europeiske maskin? ...rødvinsmarinerte mikrofoner låter ikke så bra:D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 svaret er nok ja uansett.. regner med at det er samme bt standard.. Kan jeg kjøpe nye på Ebay fra USA og bruke på min europeiske maskin? Ja Lenke til kommentar
CualS Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei, lurte på om det er mulig å kjøpe fjernkontroll etc. fra utlandet på en norsk PS3? Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Har og lurt på og "importere" meg ein PS3 men er litt bekymra for om TV-en min takler NTSC signaler. Lurte derfor på om det var muleg og berre firmware flashe ein utenlandsk PS3 slik at den kan bruke det europeiske firmwaret og derav PAL standarden. Ein anna ting eg lure på er dette med tilbehør og strøm, rekner med at eg treng ein strømadapter og kansje adaptera til anna utstyr og. Er det nokon som kan klargjere dette? Vil på forhand takke for all hjelp :-) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 spm 1 er jeg litt usikker på.. men tror ikke dette er noe problem.. alle andre bruker maskin fra usa.. min er fra england så det er samme som her.. spm 2: bla deg litt opp og les.. dette spm er besvart minst 10 ganger i denne tråden! LES før man spørr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå