Gå til innhold

Informasjon angående import av PS3 - *LES førstepost*

Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så jeg kan kjøpe spill fra USA, og disse vil funke på min europiske ps3?

Ja.

Ja, fant ut det.. Bestilte Time Crisis 4+ den gcon pistolen fra USA i går, splitter ny og forsegla.. 447kr ferdig levert på døra! Pris i Norge(når den kommer ut på 1 måned) er ca 800kr.. så et fint kjøp =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynn på en liste over hvilke spill som nektes online deltakelse med andre europeiske spiller om du kjøper i Usa, Kanada ol.

Var ikke klar over dette når jeg kjøpte en del spill fra Kanda for noen dager siden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har selv tenkt lenge på å importere en ps3 fra usa selv, ligger jo mye greit ute på ebay. Går det greit å kjøpe fra ebay, eller er det bedre å satse på en maerikans butikk som selger den? Evt. hvilken?

Og det er fortsatt samme greia med moms på spillene? Kommer dette med en gang, eller er det ørten måneders behandlingstid som på alt annet som går gjennom tollen?

Lenke til kommentar

- Du sparer mer enn 300kr, siden dette er 80gig versjonen, og du får oså et spill med.

- US Blue- Ray er biligere og kommer tidligere enn Blue Ray filmer i Nroge

- Europeiske spill kan også spilles på US versjonen av ps2

Ser rett og slett ingen ulemper enn det med garantien som KAN være et problem. Ellers er både spill og filmer rimeligere å importere fra usa, samt de kommer tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...