thomassim Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 så jeg kan kjøpe spill fra USA, og disse vil funke på min europiske ps3? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 så jeg kan kjøpe spill fra USA, og disse vil funke på min europiske ps3? Ja. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 så jeg kan kjøpe spill fra USA, og disse vil funke på min europiske ps3? Ja. Ja, fant ut det.. Bestilte Time Crisis 4+ den gcon pistolen fra USA i går, splitter ny og forsegla.. 447kr ferdig levert på døra! Pris i Norge(når den kommer ut på 1 måned) er ca 800kr.. så et fint kjøp =) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har prøvd å preordere spill fra VGP? Hordan fungerer det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har preordered FFXIII fra VGP...men regner med det er som å forhåndsbestille spill som andre plasser Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Men har noen preorderet et spill som har kommet ut, slik at de kan rapportere hvor lenge etter utslippsdato de fikk spillet. Fra VGP altså. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tar ganske lik tid som hvis det ikke hadde vært forhåndsbestilt. De får spillene sjeldent noe serlig før men hvis de får det så sendes det straks. så du må nok regne med cirka en uke etter release. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Uff, da blir det uaktuelt. Blir umlig å unngå spoliers far MGS4 i en uke. Jaja, får finne på noe annet. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så jeg kan importere rock band til PS3 når som helst? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så jeg kan importere rock band til PS3 når som helst? Ehrm..... Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så jeg kan importere rock band til PS3 når som helst? Det kan du vel importere når du vil uansett? trenger ikke eie ps3 engang for å imortere det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Begynn på en liste over hvilke spill som nektes online deltakelse med andre europeiske spiller om du kjøper i Usa, Kanada ol. Var ikke klar over dette når jeg kjøpte en del spill fra Kanda for noen dager siden. Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har selv tenkt lenge på å importere en ps3 fra usa selv, ligger jo mye greit ute på ebay. Går det greit å kjøpe fra ebay, eller er det bedre å satse på en maerikans butikk som selger den? Evt. hvilken? Og det er fortsatt samme greia med moms på spillene? Kommer dette med en gang, eller er det ørten måneders behandlingstid som på alt annet som går gjennom tollen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.videogamesplus.ca/default.php?c...6771caf9bfc7d94 Ser dem ikke har inne nå..men da tar toppen te dager før de kommer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dæven det var billig, koster jo fra 3500,- og oppover for 40GB'en i norge jo. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 2700+frakt og moms for en 80gb ps3+et spill er ikke så ille det.. ca 3200kr ink. frakt, og 4000kr inkl. moms.. bra pris det! kursen er jo kun på 5,16kr nå også! Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fantastisk tilbud! Spare hele 300,- -ingen europeisk DVD -ingen europeisk Blu-Ray -mer komplisert forhold til garanti ....at folk gidder Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 - Du sparer mer enn 300kr, siden dette er 80gig versjonen, og du får oså et spill med. - US Blue- Ray er biligere og kommer tidligere enn Blue Ray filmer i Nroge - Europeiske spill kan også spilles på US versjonen av ps2 Ser rett og slett ingen ulemper enn det med garantien som KAN være et problem. Ellers er både spill og filmer rimeligere å importere fra usa, samt de kommer tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå