BIG1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Blir det krøll å kjøpe PS3 fra england eller USA med tanke på NTSC og PAL? Vi bruker jo en annen PAL i Norge enn england.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vi bruker 1080p over alt nå vel... Pal og ntsc var jo mest i gamle dager med 50/60 hz og den problematikken. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vi bruker 1080p over alt nå vel... Pal og ntsc var jo mest i gamle dager med 50/60 hz og den problematikken. Åh.. så om jeg bruker HDMI så har det ikke noe å si om det er ntsc- eller pal-ps3 ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Har oppdatert førstepost. Hvis det er noe jeg nå har glømt å skrive eller gi mere informasjon om så kan dere gjerne si ifra. Endret 24. januar 2010 av Luchy Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bare et tips.... jeg bestiler spill hos Zavvi.com, dere kan velge "send as gift" når dere betaler, da merker de ikke verdi på pakken, har bestilt 7 spill mellom 25-35£ der og ingen har blit stoppa i tollen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vi bruker 1080p over alt nå vel... Pal og ntsc var jo mest i gamle dager med 50/60 hz og den problematikken. Åh.. så om jeg bruker HDMI så har det ikke noe å si om det er ntsc- eller pal-ps3 ? Nei Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Gjelder det som står i førsteposten også for ps3 slim, eller har sony endret dette i forhold til orginalen? Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Veldig mye nyttig her. Hørtes ut som det ble litt stress å importere fra statene med online play etc takk for hjelpen, og jeg tror jeg kjøpen konsollen i Norge så jeg slepper alt stresset Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Skal ikke si at jeg har sjekket noe fakta, men så er vel ikke pris forskjellen så stor legere sånn som den var før. Betalte 2700 kr for min, men da var jo prisen på PS3 i Norge på 5-6000. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har problemer med at min ps3 ikke finner vårt trådløse nettverk hjemme. Den er kjøpt i Usa, og fungerer fint når jeg bruker kabel fra ruter til ps3, men finner ikke det samme nettverket trådløst. Er litt kjipt å trekke kabel igjennom hele huset, så hadde vært konge om noen vet om dette er pga noen usa innstillinger eller noe lignende? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Kan ikke huske å ha skiftet på noen settings på min PS3. Har du prøvd å resette ruteren? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Betyr ikke noe at du har USA PS3, prøv å reset routeren og prøv dette: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/3_15/settings/connectwireless.html Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har 60gb fullversjonen importert fra Usa. Denne er til salgs, hvis noen er interessert PM.. Helt strøken og aldri vært noen problemer med. Ellers legger jeg den ut som annonse å selger den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det får du gjøre, for kjøp og salg på forumet er ikke lov Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Episk første-post, fikk svar på alt jeg lurte på... Takk (Nå håper jeg du føler deg satt pris på ) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg skal kjøpe FFXIII. Hvis det ikke er mye pes så kunne jeg tenkt meg å fått spilt det med japansk tale og engelsk eller norsk tekst. Fant denne linken som sier at man kan bestille fra Kina og få nettopp dette. Noen som har noen erfaringer med dette? Link til en Kinesisk side som duger? Eller et hvilket som helst annet land som tilbyr det samme. Prøvde å gå inn på ebay.cn, men kan ikke kinesisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå