Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Spill fra Asia virker ikke på min amerikanske konsoll ... Det er på X360, men DLC til PS3 er kanskje annerledes? Endret 20. juni 2009 av Kris Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 NTSC > NTSC , DLC,,, same >>> same..... yeah,.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Spill fra Asia virker ikke på min amerikanske konsoll ... Det er på X360, men DLC til PS3 er kanskje annerledes? PS3 er nok litt annerledes da det ikke er soneinndeling på spill i det heletatt, slik det er på X360. Mitt Asia spill fungerer fint på min PS3 kjøpt her til lands. Men xoxo_tw, har du testet USA DLC på Asia spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vet at PS3 er sonefri, men siden DLC ikke er sonefri tror jeg at det følger det vanlige systemet. Og da virker ikke amerikansk DLC med asiatisk spill og omvendt. Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Spill fra Asia virker ikke på min amerikanske konsoll ... Det er på X360, men DLC til PS3 er kanskje annerledes? PS3 er nok litt annerledes da det ikke er soneinndeling på spill i det heletatt, slik det er på X360. Mitt Asia spill fungerer fint på min PS3 kjøpt her til lands. Men xoxo_tw, har du testet USA DLC på Asia spill? Hei.... 1st.... Xbox & Ps3... = different ... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vet at PS3 er sonefri, men siden DLC ikke er sonefri tror jeg at det følger det vanlige systemet. Og da virker ikke amerikansk DLC med asiatisk spill og omvendt. Var det jeg lurte litt på og, men det virka jo som DLC er begrenset kun om det er PAL eller NTSC, og ikke noen soner ellers. Og om det er tilfellet, så burde USA DLC fungere på Asia spill. Mye lettere å få tak i Playstation Network Card til USA enn Asia Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vet at X360 ikke er sonefri mens PS3 er det, men DLC er ikke sonefri. Så derfor virker ikke DLC-en fra en annen PS-Store. Lockdog: Kan du ikke bare kjøpe DLC fra den asiatiske storen? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe, joda, men caset er at det billigste gamecardet jeg fant for asia var nesten like dyrt som å kjøpe spillet inkludert dlc fra EU. I tillegg ble det kun sendt pr. post. Dermed kan jeg like gjerne kjøpe her, trodde jeg. Men så er ikke Asia-savegame kompatible med EU spill, så da må jeg begynne helt på nytt, noe jeg ikke er gira på Mye lettere å få tak i gamecard med good old fashioned americand dollar's, som også sendes på mail. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da kan du vel bare prøve med den amerikanske da, for det koster vel ikke så veldig mye? Så får vi se om det funker. Det kan godt hende at det funker og at det bare er PAL og NTSC på DLC Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå vet eg svaret på dette selv, men kunne vært artig å se hvor mange som vet hva dem snakker om her inne Eg har en PS3 fra Lønneblad landet, Og bestilte NFS Hot Pursuit 2 fra Ebay slik at eg kunne spille det på PS3'en min.... Fikk eg spilt det spillet på min sorte lille maskin? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du har en PS3 fra Canada og vil spille et PS2-spill fra europa? Nei, det fikk du ikke spilt på maskinen din Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Neinei, kjøpte fra Ebay, altså ett fra USA Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Siden du har PS3 80gb bør det funke. No major problems for this title. http://www.us.playstation.com/Support/CompatibleStatus Lenke til kommentar
Stefvuk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skal på ferie til Tyskland i sommer og har lyst til å kjøpe PS 2 og et spill, noe som kommer til å koste 120 euro - en del billigere enn her i Norge. Men det jeg lurer på er: Blir språket på PSen Tysk? Hva med spillet (GTA) blir det også på Tysk? Noen som vet? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 du skal ikke se bort ifra det, ettersom tyskerene har en stygg uvane med å dubbe og oversatte alt mulig til tysk. Lenke til kommentar
Stefvuk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvis jeg kjøper et spill i Norge da, kommer det på engelsk eller hva skjer da? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er ikke slik det fungerer Du må nok velge språk i starten av spillet uansett, og det er kanskje engelsk språk på spillene i tyskland, men som sagt de er flinke å dubbe ting og tang, så jeg vet ikke helt. Men dette er ikke en ps2 tråd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lag deg en egen tråd og spørr der du Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skal på ferie til Tyskland i sommer og har lyst til å kjøpe PS 2 og et spill, noe som kommer til å koste 120 euro - en del billigere enn her i Norge. Men det jeg lurer på er: Blir språket på PSen Tysk? Hva med spillet (GTA) blir det også på Tysk? 120 euro er 1100kr. Da er det billigere å kjøpe i norge. 799kr på Game og da får du med to kontrollere også. Og du får 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå