Knutn91 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Heisann. Jeg ser det har vært en del topicer fra før av også, men jeg lager en.. Jeg har kjøpt et Logitech G15 tastatur, men får ikke Ray's G15 Winamp Plugin til å fungere.. Jeg har lagt .dll filen i "Plugins" Jeg får opp sanginformasjon på displayet, men jeg får ikke noe blinking, og jeg kan heller ikke styre track + volum/play/pause/stop.. Hva skal jeg gjøre? ;o Takker for svar Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 har du spurt her: http://forums.winamp.com/ ? tror flere der kan hjelpe deg Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg ser det har vært en del topicer fra før av også, men jeg lager en.. Her har du grunnen til at ingen gidder å hjelpe deg, din egen bumping til tross. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg ser det har vært en del topicer fra før av også, men jeg lager en.. Her har du grunnen til at ingen gidder å hjelpe deg, din egen bumping til tross. mwaa han har sannsynligvis den nye g15.. du har ikke scrollehjulet så du mp finne et annet plugin for å få lysene til å blinke i takt med musikken Lenke til kommentar
Knutn91 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ser det har vært en del topicer fra før av også, men jeg lager en.. Her har du grunnen til at ingen gidder å hjelpe deg, din egen bumping til tross. mwaa han har sannsynligvis den nye g15.. du har ikke scrollehjulet så du mp finne et annet plugin for å få lysene til å blinke i takt med musikken MiKA77: Tusen takk for svar. Jeg bruker v.2 ja. Noen tips til en plugin som kan brukes da? ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå