Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger kort til bruk på nettet! Under 18 år..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, kan ikke folk slutte å komme med bastante påstander om at man ikke kan få VISA med kortnummer o.l. før man blir 18? Jeg har hatt siden jeg var 15! Det var ikke noe problem, men Mamma må stå som garantist. Jeg hadde ikke kreditt på kontoen, men kan vel i teorien overtrekke (om jeg handler i utlandet eller på fly eller lignende).

Er vel litt vanskelig når de i banken sier at jeg ikke kan få det:S =0

Lenke til kommentar
Greia er at selv om ikke DU kan få det, så er det ikke umulig for alle under 18 å få det! Altså, det er så mange som sier "du kan ikke få visa når du er under 18", og det er feil. I mange banker kan du det

Som Nordea f.eks.? Han ene sa at det hadde han aldri hørt om:S Mye rare folk ute å går tydligvis xD

Lenke til kommentar
Nordlandsbanken i Bodø gir VISA-kort til folk under 18. Ring dem og si du skal bestille VISA-kort. De sender skjema som dine foreldre må skrive under på.

Dette forutsetter et normalt godt og på forhånd eksisterende forhold til banken. Tror ikke en 15-åring fra Indre Sogn får VISA i NB.

Lenke til kommentar
Nordlandsbanken i Bodø gir VISA-kort til folk under 18. Ring dem og si du skal bestille VISA-kort. De sender skjema som dine foreldre må skrive under på.

Dette forutsetter et normalt godt og på forhånd eksisterende forhold til banken. Tror ikke en 15-åring fra Indre Sogn får VISA i NB.

Å joda, jeg bestilte VISA-kort som 16-åring uten noe som helst forhold til banken.

Lenke til kommentar
Hva er maxgrensen pr. kjøp? Kan jeg bestille noe til 1000 kr? 10.000 kr? Så lenge jeg har dekning på konto altså..

Dette er som allerede nevnt en grense som hver enkelt bank kan bestemme selv. Det vanligste er kr. 99.999,- pr 3 dager, så lenge man har dekning på konto.

Har du kort fra en av bankene som er en del av Terra-Gruppen, så har du en grense på kr. 999.999,- pr 3 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...