cruelphotography Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Usikker på om jeg skal ha SH, farge, og om det skal softes eller ikke. Hjelp? S/H uten soft: S/H med soft: Farge uten soft: Farge med soft: Håper det går greit med så mange bilder da det er flere versjoner av samme eksponering etc. Endret 9. januar 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 whoopsie, la opp stor versjoner med adobe rgb. go me. *fikse på* Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vanskelig, syns alle versjonene var veldig bra. Men jeg liker best [svart/hvitt med soft] og [farge uten soft]. Det er forresten en liten ting i nakken på venstesiden av bildet (tror det er et hårstrå) som forstyrrer litt. Mvh, Beej80 Endret 9. januar 2008 av Beej80 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, ser det hårstrået jeg også nå. Se om jeg får fjerna det ja ^^ Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg likte best S/H med soft jeg. Vet ikke helt hvorfor, men det kledde vell henne best. Veldig fine bilder Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Modellen likte også SH med soft best. Tror jeg skal prøve en versjon med bare ca 10% mindre opacity soft + at jeg fjerner det håret. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er nemlig synsk så jeg viste det Hehe Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Syns soft ble litt for mye soft likte bedre uten soft der Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg lite personlig fargeversjonen uten softing. kan ikke forklare helt hvorfor. Av svarthvitt versjonene synes jeg softingen var best, selvom det kanskje var litt vel soft som cossiest nevner. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er også enig i at sort-hvitt med soft er best.. Farge med soft så litt for... hudkremreklameaktig ut for min del, men det er så absolutt et bra bilde uansett.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker fargeversjon uten softing. Jeg synes det er viktig å få fram fargene i bilde, altså det røde håret, og de blåe øynene. Hvorfor jeg liker den usoftede versjonen best er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Usikker på om jeg skal ha SH, farge, og om det skal softes eller ikke.Hjelp? S/H uten soft: Håper det går greit med så mange bilder da det er flere versjoner av samme eksponering etc. Kom vel ikke som noen bombe at jeg likte de bildene uten softing. Helst den i sort/hvitt. Godt jobba! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Her er ny versjon: Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Litt mindre softening, uten hårstrået.. Bildet ble KNALL! Skulle ønske at modellene hadde litt meir "liv" i blikket.. Vanskelig å forklare, men det er eit eller annet rundt øynene og munnen som ser litt "dødt" ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå