gaffa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 og hvis du Jay|-|eM, kan forklare meg hvordan verdens beste cs spillere klarer å holde seg på det nivået de gjør uten at de forbedrer evnene sine til å samarbeide med andre mennesker, da vil jeg gjerne vite hvordan... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 PC per idag er veldig sosialt, og er den enkleste måten å skaffe seg nye venner på. Jeg bor rundt ei halv mil fra vennene mine, skal jeg hele tiden gå ut og være sosial da? Noen ganger ja, men man må av og til priotiere skole osv og da er det ikke så allverdens tid for å besøke dem etterpå. Da er det mye enklere å logge seg på nettet og prate med dem der. Å si at data er usosialt er bare et dårlig og ufornuftig utsagn. Vi kan ikke sammenlignes med stereogeeken som var vanlig på '90-tallet, kanskje noen, men ikke alle. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 problemet er vel bare at det er så utroooooolig kjedelig at man aldri kommer så langt... CS-klan meg opp i enden, nei takke meg til SC og ikke minst WC3 som faktisk litt voksne voksne spiller oxo... Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 som faktisk litt voksne voksne spiller oxo... tror du burde være litt bedre informert før du kommer med sånne utsagn. greit, gjennomsnitts alderen på de som spiller public er kanskje 15-16 eller enda mindre, men er du klar over at snittet på alderen i forrige CPL (veldig stor gamer liga/turnering) var på 25 år ? jeg tør påstå at det er fler vokse som spiller cs enn SC / WC3... Lenke til kommentar
ander Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jaja, kansje sosialt, men volden er jo så som så... - - - http://www.itavisen.no/art/1300273.html - - - - - Jeg sier ikke mer jeg... - Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 folk dreper hverandre hele tiden, har liksom skjedd 1 drap hvor cs var involvert, jeg syns ikke det er så ille statestikk Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 gaffa: er lei for at jeg ikke har gitt svar på tiltale, men nå skal jeg endlig åpne kjeften... jeg synes mye av det su sier ikke henger på grep, mye av det er omtrent like tafatt som det en blond miss finner på i et godt øyeblikk, og resta er halvgode tolkninger som bare viser at du har null sans for ironi... jeg skjønner at man må kommunisere med lagkamerater for å bli god i CS, og jeg skjønner at man har mye bedre utbytte av å være med i en klan; dette gjelder nemlig ikke bare for CS (surprise, surprise! :o ), men faktisk for ethvert flerspiller-lagspill... og voice-comm er ikke noe minus, åneida... jeg visste godt at både alder og nivå på CPL-deltagere er mye høyere enn på vanlige servere, og det er slett ikke umulig at det er flere som spiller CS enn SC og WC... (ser man på andelen seriøse spillere derimot kan det nok fortone seg litt annerledes) alt jeg ville få si var at den kulturen som CS har utvikla seg til i dag er direkte skummel, og at den drar med seg barn helt ned i 9-10årsalderen gjør ikke saken noe bedre... nettverks- og nettspilling generelt er nok både gøy og bra for å utvikle sosiale antenner, det, men når man ser på CS-kulturen derimot, så kan sosial-intelligens-faktoren fortone seg fullstendig annerledes, og da gjerne mot det negative... jeg vil ikke si at det er sunt å sitte med et så lite variert spill som CS opptil fire-fem timer hver dag for ungdom i sin beste alder... og CS-lamer...jeg mener -gamerne mener jo gjerne at man bare blir god av å spille mye og med få? det er i alle fall det intrykket jeg sitter igjen med etter å ha fått et lite innblikk i denne kulturen... jeg har også laget en radioreportasje om emnet... mye merkelig jeg fikk vite der... japp, det var et lite innblikk i en stakkars 17-årings forvirrede hode... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 og dessuten; det var en grunn til at jeg skrev voksne voksne: har sett ALT FOR mange 23+åringer som ter seg som de verste fjortis-spirene... så en fysisk alder sier ikke alltid alt, man har en mental alder også... Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 sant det du sier. fjortiss faktoren er for høy og dominerende i cs, dessverre. men jeg mener fortsatt du tar feil når du sier det er flere seriøse gamere som spiller sc/wc3 kontra cs. når det gjelder denne "sosiale intelligensen" man får av å spille må det ikke overdrives. det er vel liten tvil om at det er mye som er bedre for den sosiale intelligensen enn det å spille cs. men jeg prøver bare å forsvare det som er positivt ved cs, jeg har fortsatt håp og som kjent må alle begynne et sted. alle har vel vært fjortisser en gang i tiden. ingen som tvinger deg til å spille med de, er ikke noe problem å unngå dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå