Matsemann Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Heihei! Vel, for noen dager siden fikk jeg ideen om en binær klokke, da min gamle ble ødelagt. 1. Den skal være "ekte", i den forstand at den ikke er slik: Omtrent hvem som helst kan jo lese av det, da vil jeg heller ha en slik: Poenget er ikke at man skal lese den fra siden eller noe, men at den kun bruker 3 verdier. Om jeg ikke tar feil er den klokken der 20:37:09 eller noe. Og som dere ser er den litt vanskeligere å lese av. Denne klokken fant jeg forresten nå, er et program som er skrevet av en på forumet. Lenke til post 2. Den skal så klart kunne brukes på armen. 3. Vet noen hvor jeg får tak i en slik? Enten fra Norge eller utlandet. Vil helst ikke betale så mye, og fra utlandet blir det jo og +25% på kjøp over 200kr. Takk for all hjelp. ENDRET: Live eksempel over hvordan jeg vil ha den. Endret 9. januar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for tipset, og det er nok den beste jeg har funnet til nå. Ser kul ut gjør den og. Nå er det litt kjipt at tallene står på den, at den ikke er 24-timer og mangler sekunder. Så håper egentlig på noe lignende, men med det jeg skrev nå. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Finnes finere klokker enn den der. http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=842 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Og tilsvarende dyrere. Har sett igjennom klokkene på Gadgets.no, og det er ingen helt slik som jeg vil ha den. Om dere ser "live eksempel" i førstepost eller den klokken med grønne dotter, er det mer slik. Om dere ikke skjønner helt hva jeg mener bare spør. Endret 9. januar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg mener jeg så en som var satt opp slik ditt "live" Eksempel er. Da vi ser flere led's. Tror det var fra en utenlansk gadget side... Skal se om jeg finner... Dette var klokken jeg mente: Ibiza Ride Binary Watch. Siden dette kommer fra en Secure side, aner jeg ikke om bilde vises, så følg linken: Ibiza Ride Binary Watch Men denne var tøff: Warning Radioactive Wristwatch Endret 10. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ville tatt en titt på http://www.tokyoflash.com/en/ kanskje du finner noe du leter etter Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Akkurat der den "Atom" Klokka kommer fra... Åh. Det var ekstremt mange tøffe klokker der! Endret 10. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for svar. Det er mange kule klokker der, men fortsatt ikke helt slik jeg kunne tenke meg. Det nærmeste jeg kommer er denne, bare at der skal man legge sammen 10 timer + 1 time + 10min + 1 min. Finnes det virkelig ingen slik jeg ønsker meg? (eller skjønner dere faktisk hva jeg mener? (: ) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Alt jeg finner hos Microplex er denne, og den har ikke sekunder. Resten er bordklokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå