Gå til innhold

Vi metalheads = emo, satanister, homoer osv..?

Psychotron

Anbefalte innlegg

Så hva er det trådstarter sutrer for da - vedkommende skjønner at det er tull.

1. Jeg sutrer ikke. Startet en tråd for at folk kunne komme med morsomme historier om fordomsfulle folk, eller bare mase

2. Det er bare klassekamerater som kødder med det. I dag har jeg faktisk hørt "hold kjeft du da, jævla satanist"..xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis man skal være morsom så må man jo være morsom.

Å kalle noen som hører på metal emo er jo bare ignorant og ikke særlig morsomt. Det kan man heller kalle folk som er veldig sensetive, det kan heller være morsomt.

Satanist derimot er jo morsomt, det passer jo stereotypen.

Og homo, vel.. hvis du kler deg som Judas Priest så. :p

Lenke til kommentar
Jeg ble kalt trøbbelunge av noen gjester på jobben en gang fordi jeg har piercing i øyebrynet og svart hår. :!:

Hehe, vi blir alle satt i bås. Jeg fikk en gang høre at jeg ikke måtte bruke så mørke klær hele tiden, siden jeg smilte så mye og var glad. Det passa nemlig ikke sammen med svarte klær og glad person :roll:

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd det "motsatte". Jeg for min del hører mest på punk og ikke metal, men har ikke noe imot å høre på noe gotisk eller emo-musikk, tvert imot så er jeg glad i en del emoband. Anyways, så går jeg ikke i "punkerklær", med unntak av en og annen band t-skjorte. Så var det slik at jeg kom i samtale med noen som kledde seg "punkete" på en skoletur, og de kritiserte meg for å ikke gå med punkerklær da jeg sa jeg hørte på punk. Ble nesten sinte, de. Gleden var likevel min etterpå, da jeg var overlegen i en diskusjon om emnet.

Angående det at folk kaller andre for eks. "satanister" pga slik klesstil, så kan jo media ta mye av skylden, og noen "ekstremister" fra gjeldende kultur. Et eksempel er jo de som satte fyr på en trekirke for, tja, 10 år siden. De sa de var satanister, og vis en kler som dem er det kanskje lettere å sette en i bås

Lenke til kommentar

Jeg er såkalt "jævla satanist" på skolen, fordi jeg er en stille fyr som går kledd i svart, nesten aldri sier noe og hører på generelt tung musikk. Folk fatter egentlig ikke hvorfor jeg spiller piano. "Er ikke du satanrocker a?" får jeg ofte. Hvis folk roper satanist etter meg, så hever jeg haka, setter opp steinansikt, viser fingern og går min vei. Det funker alltid, og noen blir nesten litt redd for meg noen ganger, selv om jeg er en liten kis :p

Alt handler jo om å bli satt i bås. Emoer er morsomme. Etter at kompisen min som tidligere hørte på metall fikk seg en emochick, så har han begynt å høre på My Chemical Romance, o.l og fått seg skikkelig Bill Kaulitz-sveis. Bare fordi dama hans gjør det tror jeg :wee:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Nå har jeg forsåvidt blitt kalt satanist jeg og, da jeg gikk med en Bad Religion t-skjorte (den har et kors med forbudtskilt over). Da er det egentlig komisk å høre folk kalle deg det da jeg ihvertfall sa ifra. Etter det ble jeg ikke kalt noe værre enn antikrist, men det skal vel min ateistiske overbevisning ta sin del av æren for

Lenke til kommentar

Har blitt kalt satanist og emo mang engang.. Skjønner ikke hvorfor jeg blir kalt emo når jeg har langt sort hår, har mayhem t-skjorte og nagler :p Tror kanskje det er for de trange sorte buksene.. Men som de fleste her så bryr jeg meg ikke om det.

Lenke til kommentar
Har blitt kalt satanist og emo mang engang.. Skjønner ikke hvorfor jeg blir kalt emo når jeg har langt sort hår, har mayhem t-skjorte og nagler :p Tror kanskje det er for de trange sorte buksene.. Men som de fleste her så bryr jeg meg ikke om det.

Hey, hvor bor du? Du hørtes ut som en kis som går i trinnet under meg.

Lenke til kommentar

Det er egentlig bare snakk om å være trygg på seg selv og drite langt pokker i hva andre måtte mene. Det er det som er metal.

Ikke gå rundt og bekymre deg om andre syns håret ditt er for langt og du må klippe deg.

Man blir ganske herdet mot alle de "klassiske" ertetingene og bare svarer spydig tilbake. Også trenger man ikke omgås med bare folk som griner om hvor langt håret ditt er heller, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bor nok på hadeland og går siste året på Brandbu vidregående skole så er nok ikke han som går i trinnet under deg ;)

Lenke til kommentar

Bor nok på hadeland og går siste året på Brandbu vidregående skole så er nok ikke han som går i trinnet under deg ;)

Ok, haha.

Tviler på at jeg bør si som Bytex sier. Da blir jeg nok sendt på rektors kontor :ohmy: Ikke det at jeg bryr meg så innmari mye. Bytex er tross alt dobbelt så gammel som meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...