Pondus81 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 NorthQen er bra. Jeg har den og kjører to gtx i SLI. Leverer stabil strøm (testet på lokalt e-verk) og har nok kabler til det meste. Eneste minus: dessverre ikke modulær (dvs at man bare kobler til de kablene man trenger til PSUen). Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 NorthQen er bra. Jeg har den og kjører to gtx i SLI. Leverer stabil strøm (testet på lokalt e-verk) og har nok kabler til det meste. Eneste minus: dessverre ikke modulær (dvs at man bare kobler til de kablene man trenger til PSUen). Skjønte ikke det med modulær. Kan du forklare en gang til ? Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329026 Hvis du ser på denne så kan du koble til akkurat de kablene du vil bruke på strømforsyningen. Da slipper du en svær pølse med kabler som kan være vrient å gjemme for å få god luftflyt. Det er LITT trangt om plassen i kabinettet mitt.. Skulle gjerne hatt et større. Håper du har god plass hvis du velger NorthQen. Den er også bra priset i 1000w klassen. Lenke til kommentar
stekre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Okey, folkens. Da har jeg kommet frem til et oppsett jeg tror skal være meget tilpasset spilling. (Prosessor/CPU) 1 x Intel Core 2 Duo E8400. (Når den kommer ut). (RAM/Minne ) 2 x Kington Hyper X DDR2-1200 1024GB PC-9600. (Hovedkort) 1 x EVGA nForce 780i SLi. (Strømforsyning) 1 x NorthQ NQ-4775-1000 Giant Reactor 1000w. (Skjermkort) 2 x XFX Geforce 8800GTX Ultra. Noen innvendiger? Kjempekjekt å bruke dere i forumet til å hjelpe meg med dette MVH The7thSense Tror X38 chipset LGA775 hovedkortene er de aller beste på markedet i dag, om du skal ha det beste. Men ikke helt bombesikker her, så du bør kanskje google det og se om du finner noen tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå