BWW Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sitter i et nettverk på XP maskin sammen med 15 andre. Noen pro, noen XP'er. Min maskin vil ikke skrive ut og stopper de andres utskrifter. Vel. burde ikke være noe problem, men jeg kan ikke slette meg fra køen, får opp en "Explorer.exe" feil og vinduet lukkes. De andre får heller ikke slettet mine utskrifter ettersom de ikke har rettigheter. Noen som vet årsaken? Please! Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ikke svar på spm, men jeg har akkurat det samme på min maskin hjemme. Xp os, Canon 6000 skriver. Oppdatering av drivere eller avinnstallering hjelper ikke. "Utskrift" kræsjer=> feilrapport forberedes=> men prosessen blir hengende igjen i bakgrunnen (utskriftsjobben). Tror det kanskje er relatert til Word...tror det er bare der det skjer hos meg. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 La merke til at hvis jeg logger meg på som administrator kan jeg slette køen. Altså noe med rettighetene å gjøre? Vi har flere skrivere til i samme nett, men der kan jeg skrive ut, samme rettigheter? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Fant ut av det selv. Skriveren stod til en annen IP adresse. Takk meg selv. Jo, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå