Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for mange fine forslag og teorier, jeg tar det absolutt til meg. Er egentlig litt mer sikker på at hun vil noe med meg nå, etter å ha fått "lest" det jeg skriver, samt resonert litt. Dog, det med kjæresterier er vanskelig for meg. Jeg har lyst på mer, for all del, men å snakke åpent ut om det vet jeg ikke helt. Det toth foreslår kan jeg prøve å få igang, litt hinting og "spøk" om det emnet, for å se responsen. Skal møte henne i kveld, får se om det blir litt progress på nettopp det. Gud så spennende... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gud så spennende... den mest spennende perioden er når du er på flørtern og flyter på rosa skyer. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Delvis enig med toth sine "kjæreste-spøker", men ville personlig sagt "når vi gifter oss..." Ikke spør meg hvorfor, men det sier bare nei i hodet mitt med å spøke med "når vi blir kjærester..." Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Prat med henne om det, det viser at du vil satse på henne, det viser at du er glad i henne, det viser egentlig veldig masse som jeg vil si er positiv. Det at hun har lest opp meldingen er kanskje også for å se hvordan du reagerer. Så jeg vil anbefale deg å prate med henne om det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hei, ville bare gi dere en kort oppdatering i hvordan saken er. Det ble egentlig løst i går, startet noe "mørkt" med at jeg sendte en kjærlighets-spøk-melding til henne, hvor jeg ikke fikk svar etterpå. Uansett, når hun kom over, og hadde hengt en stund, gav jeg klart signal om at jeg ikke hadde lyst at hun skulle på kino med han fyren. Hun sa hun ikke ville, og ikke så på det som en date med han engang. Senere på kvelden, eller natten, fikk jeg hintet fram om at det var noe jeg ville, og lurte på om hun ville det samme, hehe. Veldig sublimt, men hun forstår meg, og tok pinnen videre, spurte om jeg skulle være "singel" lenge, så etter litt hit og dit ble vi i lag Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hah, kjærestespøken min funket! Og gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nååhhh, i just LOVE happy endings! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 si bare at hun er din og ingen andres til fyren og gjør no fint for denne jenta samme kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå