larry larve Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 har satt i sammen en ny pc nå,Gigabyte GA-P35-DS3R, P35, Socket-775,Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5, Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz, XFX GeForce 8800GTS Fatal1ty 320MB GDDR3, har en 550w SF og jeg får ikke signal med skjermen, Gk går men, får ikke signal. DVD romen funker heller ikke. kan det være minnet som er deffekt? noen som har noen forslag. Lenke til kommentar
Laserwiz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, Hvis det er noe galt med ram, skjermkort eller prosessor. Vil det komme en rekke pip fra PC’høytaleren. Normalt skal det bare komme et kort lite pip fra høytaleren. Hvis den ikke piper i det hele tatt kan det være at IDE kabelen til DVD-ROM’en er snudd feil, dette forekommer som regel sjeldent siden de fleste IDE-kablene har spor slik at de ikke kan settes i feil men du bør sjekke det. Den røde stripen av IDE kabelen skal peke mot pinne 1 på hovedkortet og mot strøminntaket på DVD ROM’en. Lenke til kommentar
larry larve Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hei,Hvis det er noe galt med ram, skjermkort eller prosessor. Vil det komme en rekke pip fra PC’høytaleren. Normalt skal det bare komme et kort lite pip fra høytaleren. Hvis den ikke piper i det hele tatt kan det være at IDE kabelen til DVD-ROM’en er snudd feil, dette forekommer som regel sjeldent siden de fleste IDE-kablene har spor slik at de ikke kan settes i feil men du bør sjekke det. Den røde stripen av IDE kabelen skal peke mot pinne 1 på hovedkortet og mot strøminntaket på DVD ROM’en. jeg fikset det nå kompisen min hadde glemt en kontakt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå