Gå til innhold

Bursdagsgave til 30-åring?

Xecuter

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så jeg poster her. Flytt den gjerne.

Min bror ble 30 i dag, og jeg må jo kjøpe gave til han. Heldigvis er han på ferie så jeg har et par dager ekstra på meg. :wee:

Men har absolutt ingen idé! Han har egentlig alt. Har dere noen gode forslag? Han selv visste ikke hva han ønsket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mangler ingenting. Det er ikke kødd engang!

Vel, han jobber som flymekaniker, er ganske sportsinteressert, men driver ikke med noe idrett annet et bedriftslaget.

Har et hus som han holder på å pusse opp, men det er snart ferdig.

Mamma og pappa hadde kjøpt slipsnål og mansjettknapper i gull til han. De hadde tenkt på en klokke, men visste ikke om han hadde. Jeg vet at han ikke bruker en til daglig, men han jobber mye overtid så kanskje han kunne hatt behov for en. :wee:

Lenke til kommentar

En klokke hadde kanskje vært noe ja, men disse kan jo fort være veldig dyre, så det er igjen avhengig av hvor mye du er villig til å bruke.

Spandert på ham Canal + et år? Leather Man? Fotball/fotballsko? Noe til huset som pusses opp?

Lenke til kommentar

Pris ja, vel helst under 2000 kr.

Har tenkt på parabol/kabel, men tror ikke det. Hadde hadde tenkt å skaffe det her i høst men ombestemte seg. Leather Man fikk han i julegave av pappa, fotballsko har han, og jeg er sikker på at han har alt som trengs til huset, er bare noe småfiks igjen.

Kan også nevne at han er glad i naturen, er ofte på skiturer og jakt osv.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Pepperkvern. :)

Ei billig Rema-pepperkvern. :lol: Det hadde vært morsomt!

En mann kan aldri få nok whisky. Jeg anbefaler Laphroaig Quarter Cask og Caol Ila Distiller's Edition.

Jeg får ikke kjøpt whisky.

gi han et skilt med 30 km/t.

dette er kun som en liten "forvarmer" før den egentlige gaven kommer.

har dog 0 peil hva det burde være :p

Haha ingen dum idé! Men må jo ha en egentlig gave også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...