Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gåen PSU ?

Anbefalte innlegg

Fikk svart skjerm da jeg skulle starte PC-en min en dag. Når jeg begynte å se litt nøyaktigere etter så jeg også at viftene mine gikk veldig tregt rundt. Det første som slo meg var at PSU var gåen, men er ikke det litt rart at maskinen startet da? Ser ikke ut til at skjermkortet og viftene får nok strøm i alle fall.

Specs :

Strømforsyning

Skjermkort

Noen som vet hva som er galt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målte med multimeter idag. Viste riktig spenning på alle kontaktene! Skjønner ikke hva som kan være galt :thumbdown: Er det bare tilfeldig at viftene går tregt, og at kanskje skjermkortet er ødelagt? Eller kan det være strømforsyningen som er gåen ?

Lenke til kommentar
er viftene koblet i hovedkortet eller i egen molex kontakt

Viftene er koblet på en Zalman Viftestyring

Kan ikke være den som er problemet, for jeg har prøvd å koble viftene på en egen molex kontakt.

Har målt på alle kursene, viser likt på alle! Skjønner ikke hva som kan være galt..

Ingen som vet hva som kan være galt ?

Endret av Lernes
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Hiper PSUer må være noe av de dårligste som noensinne er laget - de yter bra når de virker - men herregud for en feilprosent! En hel drøss av kompisene mine kjøpte Type-R når den var "in" - absolutt ALLE har konka + erstatningspowerene (de som fikk igjen Hiper da...)

Skremmende å tenke på at mange fremdeles anbefaler Hiper....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...